mortensol Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hei! Jeg er på utkikk etter en dockingstasjon til foreldrene mine. De har ikke store krav, utenom at den må være enkel i bruk (tilkobling), og at mus, skjerm og tastatur skal funke til surfing, kabalspilling og bildefremvisning. Er det noen som har erfaringer med dockingstasjoner, da spesielt kanskje usb-docking. Ser for meg at det er det enkleste. Vet også at Dell har noen dockingstasjoner for deres pc'er, dette kan også være aktuelt da det mye mulig blir en ny Dell pc som skal kobles til. På forhånd takk! -Morten Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 http://www.hardware.no/artikler/hp_usb_docking_station/70549/3 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Det var den jeg også fant da jeg googlet det... Var linken et tips til et produkt, eller var det for generell info du tenkte? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har ikke prøvd produktet selv, Hardware testet det, og de var iallefall sånn passe fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå