Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte har dere sex med partneren deres?

Gjest Alexandra

Anbefalte innlegg

Gjest Alexandra

Jeg og kjæresten min har nå vært sammen i 5 mmnd, han er extrem - syns jeg. Og vil ha sex hver dag, helst flere ganger for dagen. Dette har han så og si fått siden vi ble sammen nesten, skal sies at vi dreiv på i 4 mnd før vi ble sammen, så vi kjenner hverandre veldig godt. Jeg har tatt opp temaet og vi har avtalt at vi må ha mindre sex, for jeg har blitt litt lei og har hatt en tendens til å gi etter - bare fordi at han vil det.. Dette er jo ikke riktig!

Så jeg lurte, hvor ofte har dere sex med kjæresten deres ca?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min situasjon er kanskje noe anderledes. Vi treffes ikke så ofte (triste greier med avstandsforhold), men når vi treffes (ca 2 ganger i måneden) for en helg så blir det fort 10-12 ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Alexandra

Du er snillere enn dama mi. Haha. :) Jeg vil ha hver dag, men vi har det ca 1-2 ganger i uka. 3 ganger i uka maks. Noe som er lite spør du meg. Hadde mye mer med x`n.

Hehe, ja vil jo gjerne gi han det 'behovet' han trenger også :) men noen ganger blir det litt mye. En gang ventet vi i 2 dager, og det var mye bedre da - for da hadde vi ventet litt! Men vi har kommet i samme klemmme, sex hver dag. Jeg klarer ikke si nei, og når vi først er igang er jeg med å liker det utrolig godt:) Så det blir gjerne nesten hver dag, selv om jeg har mensen, ja vi er kanskje litt grisete :tease:

Lenke til kommentar
Gjest alexandra

Min situasjon er kanskje noe anderledes. Vi treffes ikke så ofte (triste greier med avstandsforhold), men når vi treffes (ca 2 ganger i måneden) for en helg så blir det fort 10-12 ganger.

Ja, men den skjønner jeg noe. Men har dere snakket om at hun kanskje føler at du vil møte henne bare for sex da? Skjønner dere er gira osv fordi at dere ikke møtes så ofte og slik, men jeg ville tenkt slik iallefall. SELV om jeg gjerne ville hatt det men :)

Lenke til kommentar

Det kommer jo helt ann på kontakten de har når de ikke møtes :) Jeg og kjæresten min hadde et avstandsforhold for en liten periode helt i starten av forholdet vårt og da snakket vi jo daglig sammen og fortalte hva vi hadde brukt dagen til osv.

Men hvis man ikke snakker noe særlig sammen når man er borte fra hverandre også ender med at man omtrent bare har sex når man møtes, så kan det jo tolkes "feil" ja :p

Lenke til kommentar

For oss varierer det veldig. men vi har vert i lag i over 5 år. Alt får noen ganger i mnd til 3-4 ganger i uka. :yes: Tror hvor ofte folk har sex varierer veldig fra forhold til forhold.

Synes ikke du skal trenge og ha sex for at han maser. Da blir sex bare rutine og det er jo ikke noe moro i det hele tatt :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Alexandra

For oss varierer det veldig. men vi har vert i lag i over 5 år. Alt får noen ganger i mnd til 3-4 ganger i uka. :yes: Tror hvor ofte folk har sex varierer veldig fra forhold til forhold.

Synes ikke du skal trenge og ha sex for at han maser. Da blir sex bare rutine og det er jo ikke noe moro i det hele tatt :ermm:

Ja, det jeg syns også. Så har tatt det opp igjen om at vi må passe litt på, så det ikke blir kjedelig - for mindel iallefall, når det blir en vane og ha det hver dag osv.

Lenke til kommentar
Gjest gjest_mann

Vi har vært sammen en stund, og her går det gjerne en uke eller tre mellom hver gang. Det synes jeg er for sjelden.

Lenke til kommentar
Gjest Alexandra

Vi har vært sammen en stund, og her går det gjerne en uke eller tre mellom hver gang. Det synes jeg er for sjelden.

Lenke til kommentar
Gjest Alexandra

Ja, det skjønner jeg veldig godt! Du burde ta det opp med henne kanskje, om at du syns det er for sjeldent...

Lenke til kommentar

Normalt sett har vi sex alt fra et par ganger om dagen til et par ganger i uka. Om vi er trøtte/slitne blir det selvsagt mindre, men det går aldri mer enn en uke. I perioder har jeg mindre lyst, og da gir jeg BJ så ofte han/jeg vil. Vi er begge fornøyde! :)

Vi er i 20-årene, har vært kjærester/samboere i 3,5 år.

Lenke til kommentar
Gjest betyr gjest på norsk

hyppigheten er veldig relativ, kanskje unødvendig å nevne med take på tidligere poster her. poengeet mitt er at det finnes ikke noe mønster i det hele. jeg og dama hadde sex hver dag, ja opptil to ganger daglig de første to årene. unger kommer til, og rutinen blir ødelagt. osv osv. plutselig blir du smålei av herandre i perioder osv. så tar det seg opp og du kan ha sex ca to ganger pr uke selv om du har vært sammen med partneren i 15 år. det er genialt dette at det ikke finnes noen oppskrift.

Lenke til kommentar
Gjest Alexandra

hyppigheten er veldig relativ, kanskje unødvendig å nevne med take på tidligere poster her. poengeet mitt er at det finnes ikke noe mønster i det hele. jeg og dama hadde sex hver dag, ja opptil to ganger daglig de første to årene. unger kommer til, og rutinen blir ødelagt. osv osv. plutselig blir du smålei av herandre i perioder osv. så tar det seg opp og du kan ha sex ca to ganger pr uke selv om du har vært sammen med partneren i 15 år. det er genialt dette at det ikke finnes noen oppskrift.

Du har så rett ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...