Gå til innhold

Her er et oppsett som jeg lurer på om vil fungere bra.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp kun SCSI (Ultra 3 SCSI) enheter, Harddisker, CD-ROM, CD/DVD-brenner. Det optimale er SCSI harddisker i RAID10 som trenger 4stk harddisker eller RAID5 som trenger 3stk harddisker, gir optimal ytelse og sikkerhet mot hardware feil.

Det kan godt benyttes et dual basert Intel Xeon system med RD-RAM. Eller dual P4.

Fyll gjerne opp med det som plass med av RAM.

En dual Xeon med Ultra3 SCSI og RD-RAM sparker garantert i fra.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-29 18:08, hifiking skrev:

Til normal: Takker for et seriøst innlegg. Hvis jeg har satt opp 4x512 MB RAM er det sikkert en grunn til det! Spill,spill, spill, det er noen som driver med litt annet i tillegg på en PC... Nå er jeg lei av å høre alle som sier at man ikke trenger RAM, jeg vil ha RAM og jeg kjøper RAM. Jeg er ikke ute etter ytelse for penger, men ytelse til forskjellig krevende bruk. Anngående det treet i hagen så blomstrer det som aldri før.

Du sier jo i posten din at: VIL DENNE FUNKE BRA I SPILL? og da må jo du regne med å få svar deretter, det er du vel med på sant? Ang ram er prisene sinnsykt høye nå. Men hvis du VIL kaste penger ut av vinduet og ikke merke NOE forskjell i forhold til 521MB ram med mindre du skal simulere rakettoppskytning til mars, ja så værsågod.

Hvorfor spør du om råd egentlig da hvis du ikke er åpen for inspill fra oss?

Lenke til kommentar

Quote:

Til normal: Takker for et seriøst innlegg. Hvis jeg har satt opp 4x512 MB RAM er det sikkert en grunn til det! Spill,spill, spill, det er noen som driver med litt annet i tillegg på en PC

du vil ikke merke forskjelle på 512mb RAM eller 4x512mb ram.. til spill trenger du ett fett skjermkort ala gf4 og en kjapp prossesor, XP1900+ holder..

[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-02-03 15:41 ]

Lenke til kommentar

Alle som snakker om overkill er bare misunnelige. Hadde de hatt penger, hadde de selvfølgelig fylt opp maskinen med RAM, meg selv inkludert.

Ja, PC'en din funker i spill. Selvfølgelig.

Hvis penger ikke betyr noen verdens ting i ditt pc-kjøp, ville jeg som nevnt tidligere kun kjøpe SCSI-komponenter (CDRW, DVD-RW?, HDD).

Husk PC2700 DDR-RAM og kvalitetsfabrikanter.

Magnus

Ps.

Hvis du har litt is i magen kan du vente på VIA333 og GF4.

Lenke til kommentar

Quote:

Til normal: Takker for et seriøst innlegg. Hvis jeg har satt opp 4x512 MB RAM er det sikkert en grunn til det! Spill,spill, spill, det er noen som driver med litt annet i tillegg på en PC... Nå er jeg lei av å høre alle som sier at man ikke trenger RAM, jeg vil ha RAM og jeg kjøper RAM. Jeg er ikke ute etter ytelse for penger, men ytelse til forskjellig krevende bruk. Anngående det treet i hagen så blomstrer det som aldri før.

du må vel ha reg ram hvis du skal bruke alle 4 slottene.... er i alle fall slik på abit

Lenke til kommentar

Dette blir det siste innlegget, gidder ikke denne drittslenginga lenger, trodde det var et seriøst forum. Ja, jeg må ha reg ram.

Til NitroPlex: Jeg kan faktisk mer enn du tror. Men jeg er jo en idiot så det vet vel du bedre enn meg, ikke sant?

mvh "Den store Gud"

[ Denne Melding var redigert av: hifiking på 2002-02-03 22:46 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...