gmoviper Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har en Acer Aspire 6935 med følgende innmat -Intel Core 2 Duo CPU P8400 - 2.26 GHZ -GeForce 9600M GT (512mb) -4 GB DDR3 ram Men i enkelte spill, som feks World of Warcraft er det svært lav fps i enkelte områder. Så lurer på om noen har samme skjermkortet og kan anbefale meg en driver til den. Har brukt flere forskjellige nå og fps endringene har vært så og si minimale. På forhånd takk for anbefalingene. Lenke til kommentar
gmoviper Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Nå begynner jeg å bli ganske lei. Uansett hvilken driver jeg prøver nå å innstallere får jeg opp feilmeldingen: The NVIDIA Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit. GRRRRR Any suggestions wh00t 2 do? Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei, Svrer litt seint men... Hjelper ikke med driver bytte , her må du overclocke din gpu. Min 6935g kjore fint men 690/1750/992 core/shader/memory. Kan hjelpe om nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå