Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skaffe seg kjæreste eller venn av motsatt kjønn?

Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Hei!

Jeg er en gutt på 17 år som er littegranne usosial. Jeg går ikke på skolen dette året men begynner igjen til neste år.

Jeg kjenner at livet mitt er litt tomt og trist og vil gjerne gjøre noe med dette.

jeg har lyst til å treffe noen nye folk men aner ikke hvordan jeg skal få til dette. Jeg er litt sjenert av natur og tar ikke så mye kontakt med folk jeg ikke kjenner. Jeg har to gode kompiser som er akkurat like dann som meg. Vi sitter for det meste av tiden vi er sammen på et online spill.

Toppen hadde vert å fått seg dame. Jeg liker tanken på å kunne sitte ved siden av henne og grille, og ta et bad hvis det blir for varmt.

Jeg vil helst ha en jente som er morsom og ikke noe sånn hore som driver å henger på alle gutter.. Dette egentlig siden jeg ikke er så flink til å "kjepe" om henne.

Men det å få seg flere venner er jo bare fint. Det øker også sjangsen for å treffe en fin jente :)

Jeg har ikke dårlig utseende i grunn. Og jeg vet ikke om personligheten min. Det jeg kan si er vel at jeg er en "People Pleaser"..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

asså nå er ikke jeg noen love doktor da, men vist du e desperat så er det jo mulighet på noen online dating sider så det begynne å komme mange av nå, men du er jo bare 17 år ung da, så du har meget god tid på deg, vent til du blir 30 år og ukyst da skal du heller begynne å gruble litt :tease: men da er det jo også Russian Mail order brides "hehe" ta tiden til hjep så ordner nå alt seg skal du se :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Din første oppgave blir å ta med de to vennene dine på noe dere ikke pleier å gjøre.

Kom tilbake her når du har gjort det :)

Som hva?

Vi er på fester. Vi er på kjøpesenteret (riktig nok bare for å kjøpe mer spilletid >.>).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hei!

Jeg er en gutt på 17 år som er littegranne usosial. Jeg går ikke på skolen dette året men begynner igjen til neste år.

Jeg kjenner at livet mitt er litt tomt og trist og vil gjerne gjøre noe med dette.

jeg har lyst til å treffe noen nye folk men aner ikke hvordan jeg skal få til dette. Jeg er litt sjenert av natur og tar ikke så mye kontakt med folk jeg ikke kjenner. Jeg har to gode kompiser som er akkurat like dann som meg. Vi sitter for det meste av tiden vi er sammen på et online spill.

Toppen hadde vert å fått seg dame. Jeg liker tanken på å kunne sitte ved siden av henne og grille, og ta et bad hvis det blir for varmt.

Jeg vil helst ha en jente som er morsom og ikke noe sånn hore som driver å henger på alle gutter.. Dette egentlig siden jeg ikke er så flink til å "kjepe" om henne.

Men det å få seg flere venner er jo bare fint. Det øker også sjangsen for å treffe en fin jente :)

Jeg har ikke dårlig utseende i grunn. Og jeg vet ikke om personligheten min. Det jeg kan si er vel at jeg er en "People Pleaser"..

Du kommer garantert til å henge med nye folk neste år, da du skal begynne på skolen igjen..

Det er best å ikke tenke så mye på det, da skjer det egentlig automatisk.

Går du mye på fester eller henger med vennene dine ?

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

asså nå er ikke jeg noen love doktor da, men vist du e desperat så er det jo mulighet på noen online dating sider så det begynne å komme mange av nå, men du er jo bare 17 år ung da, så du har meget god tid på deg, vent til du blir 30 år og ukyst da skal du heller begynne å gruble litt :tease: men da er det jo også Russian Mail order brides "hehe" ta tiden til hjep så ordner nå alt seg skal du se :yes:

Ikke noe desperat :p

Men det hadde vert fint med litt selskap :p

Spesielt om sommeren. Når kompisene mine er på ferie sitter jeg igjen der da..

Jeg er vel ganske kresen når det gjelder venner, egentlig. Har jo selvfølgelig andre venner enn de to, men vet ikke om jeg kan kalle dem venner i grunn. Det er sånn jeg kan gå ut og spise med en gang i halvåret eller noe sånt.. Gamle klassekamerater.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Hei!

Jeg er en gutt på 17 år...

Du kommer garantert til å henge med nye folk neste år, da du skal begynne på skolen igjen..

En god blanding. Jeg går på fest med vennene mine. Festene pleier å være en 10-30 folk fra barne og ungdommsskolen som samler oss et sted med litt musikk og drikke.

Alle kjenner alle der som oftest så ikke noe sted å begynne.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske lik deg, har vært ofte sjenert, og vennegjengen min var ganske liten. Det jeg gjorde da var å begynne med noe sosialt. Jeg er riktig nok jente, så jeg begynte å danse, ellers kan man jo bli med i noen klubber eller melde seg på noe sosiale begivenheter. Og forsette å på fester. Jo mer ute du er av gutterommet, jo større sjangse har du for å bli kjent med nye mennesker;)

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Jeg er ganske lik deg, har vært ofte sjenert, og vennegjengen min var ganske liten. Det jeg gjorde da var å begynne med noe sosialt. Jeg er riktig nok jente, så jeg begynte å danse, ellers kan man jo bli med i noen klubber eller melde seg på noe sosiale begivenheter. Og forsette å på fester. Jo mer ute du er av gutterommet, jo større sjangse har du for å bli kjent med nye mennesker;)

Jeg har nettop sluttet på forball.. Eller to år siden, siden de oppløste laget.

Jeg vet ikke hva annet jeg kan begynne på egntlig :p

En ting som irriterer meg med.. de to kompissene mine er at de ikke er interresert i å gjøre noe annet enn å spille, gå på kino og gå på fest. Så det blir vel til at jeg gjør det samme. Jeg kunne gjerne tenke meg å foreksempel ta en dag der man samler seg for å grille eller noe sosialt en 5-6 stykker men det skjer jo aldri.

Lenke til kommentar

Jeg har lignende problem med større omfang: bor i miniby uten alt for mye å tilby, prioriterer ikke utdannelse (gjorde i tidlig barndom, til jeg fant ut at målet med skole er å knuse fantasien), heller ikke jobb (volountarist/anarkist).

Forsøk på tilnærming av krav: noen å spille TV-spill med, men slippe å se person pelle og spise buse.

Wanna be maj friend (you lucky bastard)? :}

Edit: Håper ikke jeg dreper denne tråden òg, nå.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når du er på fest, og det er såpass mange der kan du jo ta kontakt med noen nye folk. Hvis det er noen der som er litt like som deg får dere sikkert god kontakt før kvelden er over, og vips så har du fått en ny venn! Hvis du vil ha kjæreste må du jo ta kontakt med noen jenter, så går det nok automatisk skal du se

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg er en gutt på 17 år...

En god blanding. Jeg går på fest med vennene mine. Festene pleier å være en 10-30 folk fra barne og ungdommsskolen som samler oss et sted med litt musikk og drikke.

Alle kjenner alle der som oftest så ikke noe sted å begynne.

Okey, det er litt kjedelig når alle kjenner alle ja.

men hva med å få deg en jobb hvor det jobber flere unge? :)

Det er jo mange som blir kjent med nye gjennom jobb.

Høres nesten ut som det er samme folk på alle festene, er det vanligvis det? ;p

Lenke til kommentar

Kan også anbefale å bli med på fritidsaktiviteter, om du ser på deg sjølv som kristen ( treng forøvrig ikkje vere det heller, mdå det er ein veldig god arena å treffe på andre folk! ) er det sikkert nokon som driver med KRIK eller lignande, eller andre lignande grupper der folk samlast for å ha det artig med div. sport i fokus. Ein anna bonus er at ein får trening utav det også! Slike ting er som oftast ein veldig grei og relativ enkel måte å bli kjent med folk på der ein slepp å tenke på prestasjonpress osv.

Lenke til kommentar
Gjest Nox4o

Hei hei.. Det som er mitt viktigste forslag til deg er jo å tørre å ta kontakt med folk... Du høres ikke så dum ut, så eg tipper at du har et eller annet å snakke med folk om.. Man får sjeldent et negativt svar tilbake. Jeg pleier ganske ofte å ta kontakt med med (mest jenter) på busser og tog, og det (i følge dem) er bra siden en langvarig tur med tog er dødskjedelig.

Og det med fritidsaktiviteter anbefales på det sterkeste.. Skjærgårds i Kragerø er et kristent festival (det er mange der som ikke kristne) og den er sykt konge.. 3000 hyggelige og "freshe" folk fra hele Norge samles der for å stå på vannski, masse breaking, masse shows. Det er i enden av juni og varer i 5 dager (man sover i telt der). Ellers er det UL i kongeparken i Stavanger, det er kristent det også.. Sykt kule mennesker og masse aktiviteter å finne på, fotballturnering, volleyballturnering, surfing, bading. Og det beste med det er at man blir delt i grupper så du blir kjent med masse nye folk. Der har eg vært i 3 år på rad nå og fått meg masse gode venner rundt omkring i Norge..

Lykke til og ikke vær redd for å ta kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...