Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg bare usikker og redd?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lagde et innlegg for en stund siden om dette, men situasjonen er litt annerledes så jeg lager et nytt.

For ca litt over 2 måneder siden traff jeg en gutt via datingside. Vi snakket/snakker hver dag med hverandre, og har hatt veldig god connection (mest tror jeg fordi han er ganske utadvendt og flink og snakke av seg, jeg er litt sjenert). Etter ca en og en halv måned møttes vi. Har vært med hverandre ca 5 ganger og har også hatt sex.

Jeg slettet profilen min på datingsiden relativt raskt, delt pga han.

Jeg kjenner selv at jeg absolutt kan falle for han, men nå i det siste så føler jeg vi snakker så annerledes med hverandre. Samtalene går ikke i lik flyt, og jeg føler han kjeder seg. Ting han sier er ofte fylt med sarkasme. Han sier sjeldent først hei, og sender sjeldent først melding. Jeg vet ikke om jeg syns det bare fordi jeg er usikker, og når han sier f.eks. fine ting så klarer jeg ikke tro helt på ham, som om han sier det bare for å være grei.

Jeg har ikke lyst å fortsette å mase på han hvis han egentlig ikke vil ha noe med meg å gjøre. Men vil ikke gi opp heller...

Han har fremdeles ikke slettet profilen sin fra nettsiden og sjekker der hver dag. Hvis han liker meg, hvorfor gjør han det? håper han at det skal komme et bedre og penere alternativ?

Egentlig så vet jeg ikke om vi holder på en gang. Jeg tør ikke helt å spørre for han virker som typen som tar ting som dette veldig rolig. Noe jeg forstår, men jeg orker ikke falle pladask, og så går hele greien vasken.

hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis jeg hadde vært deg hadde jeg ikek gitt lyd fra meg på et par dager og sett om han tok iniativet til kontakt med deg. gjør deg litt kostbar.

Dette har jeg gjort en gang før vi møttes. Jeg snakket ikke med han på ca 1,5 uke. Han sa hele tiden at jeg virket avvisende på en rar måte. Fordi jeg ikke tok kontakt vurderte han og slette meg.

Så det virker jo som han er den typen som venter på at jeg skal gjøre noe.

Men det kan jo ikke være sånn for alltid.

Lenke til kommentar

"Han har fremdeles ikke slettet profilen sin fra nettsiden og sjekker der hver dag."

"Han sier sjeldent først hei, og sender sjeldent først melding."

Tror nok vedkommende fikk det han var ute etter.

Tingen er at jeg tror ikke han bare er ute etter sex. Første gang vi hadde sex, skjedde det veldig spontant og han var så redd for at jeg skulle tro han hadde utnyttet meg. Han hadde aldri tatt initativet til sex, om ikke jeg hadde gjort noe som indikerte på at jeg ville det. Men det gjorde jeg.

Lenke til kommentar

Egentlig så vet jeg ikke om vi holder på en gang. Jeg tør ikke helt å spørre for han virker som typen som tar ting som dette veldig rolig. Noe jeg forstår, men jeg orker ikke falle pladask, og så går hele greien vasken.

Det virker jo ganske usikkert dette her. Men i og med dere har truffet hverandre flere ganger og har pratet mye sammen så burde du nok ta en prat med fyren. Er kjedelig å gå rundt og misforstå hverandre.

Lenke til kommentar

Det virker jo ganske usikkert dette her. Men i og med dere har truffet hverandre flere ganger og har pratet mye sammen så burde du nok ta en prat med fyren. Er kjedelig å gå rundt og misforstå hverandre.

Joda, det skjønner jeg jo. Men har ikke lyst å bli så seriøs og skremme han vekk! Derfor jeg unngår å ta det opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...