Gjest KaiPåKaia Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvordan fjerne mannepupper? Jeg veier 88 kg og har antydning til mannepupper. Derfor går jeg i vide skjorter. Hvordan kan jeg fjerne disse, uten å gå på slankekur? Har ganske stor mage også, men den vil jeg beholde. Ikke spør hvorfor. Og ellers så er jeg ganske kraftig bygd. Ellers så er ræva ganske stor også, vil ha bort litt der også. Noen tips & råd? Gutt, 18 år. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 For å få dem vekk uten å fjerne magen så har du nok bare et alternativ: Fettsuging. Lenke til kommentar
Gjest KaiPåKaia Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 For å få dem vekk uten å fjerne magen så har du nok bare et alternativ: Fettsuging. Låter litt merkelig...Kjenner mange med stor mage, som er uten mantits. Men det er klart, slikt varierer vel fra person til person. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) punkt-slanking uten fett-suging er nok umulig. enten får du ha dine manne-bryster, stor rompe og stor mage, eller kutte ned på alt. en endring av livs-stil er noe du bør vurdere, ikke slankekur. ofte vil en slankekur ha god effekt når du driver på, ett halvt år etterpå så er du akkurat der du var når du startet kuren. det er godt mulig at fettet har lagt seg litt dumt på deg i forhold til andre, men det endrer ikke det jeg har skrevet over. Endret 16. mars 2010 av aklla Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen har mannepupper, andre har ikke. Gener har mye å si. Kjenner endel som er ganske feite og har helt vanlige tits, mens andre er relativt slanke og har ekte man-tits. Du må ta en slankekur om du vil ha dem bort. Desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå