Teardrop Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei, Lurer på om det er noen måte å ta opp TV-sendinger på nettet, f.eks. de på www.nrk.no/nett-tv/? Jeg har lest noen gamle tråder om det, men har ikke funnet noe oppdatert som funker. Har en litt treg Internett forbindelse så tenkte at om jeg fikk tatt det opp så ville jeg kunne spille av uten avbrudd og hopp, men de vil kanskje bare lagre seg de også? Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 SDP DownloaderLaster ned MSS streaminger, men er usikker på om resultatet blir veldig bra når du ikke har stabil nok linje. Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 SDP DownloaderLaster ned MSS streaminger, men er usikker på om resultatet blir veldig bra når du ikke har stabil nok linje. Men hvordan finner jeg MMS-adressen? Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ved bruk av windows media player plugin: Høyreklikk -> kopier addressen (asx) -> last ned asx -> åpne asx fila i notepad -> søk deg frem til mms: Mulig det er en enklere vei, men den fungerer ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå