Skrujernet Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Heisann Hvor stor sjangse er det på og bli bannet på steam? Brukte WH en gang en kveld her, men brukte bare omlag 30 minutter og slettet rett etterpå. Hvor stor sjanse er det på å bli bannet? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvis du ble oppdaget er den 100%.. Tror VAC har det med å stenge mange i slengen, så kan jo være du ryker om en dag eller to. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Sto at den var indedectable på torby.dk (husker ikke navnet). Har det noe og si? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det vet jeg ikke.. Selv om det står at den er undetectable, betyr det jo ikke nødvendigvis at det er sant. VAC oppdateres jo jevnlig etterhvert så det kommer nye cheats. Mitt beste forslag er bare å vente å se.. Enten ble du tatt, eller så gikk det bra. Er bare 1 av 2. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 kommer an på hva du brukte. det finnes wallhacks som bare endrer veggteksturene i spillet til å bli gjennomsiktige (blir det samme som å skifte skin på våpenet ditt). de fungerer ikke på servere som sjekker om du har filene som følger med spillet, men du kan ikke bli tatt for det. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Var denne hacken jeg brukte, btw. Til mod: Bare slett linken om du føler for det. Vet det strider mot reglene og poste link til cheats Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hvis du bruker en public-hack er det GARANTERT at du blir bannet i løpet av noen få uker. Men heldigvis koster det ikke mye for en ny account med CS og CSS på. Jeg tror den "hacken" er en material-hack, noe som er både lovlig og udetektbart. Men jeg scannet fila for virus og fant noen ulumskheter. Håper du har godt anti-virus program, hvis ikke er hele nettverket ditt infisert med Confiker Endret 16. mars 2010 av iNeo Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Problemet er at jeg har litt flere spill med VAC på Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hvis det er snakk om 1.6, så blir alle spillene som kjører Half-Life 1 motoren VAC-bannet. Hvis det er Source, blir alle Sourcespillene bannet. De banner etter motor, ikke etter spill. Så hvis du har cheatet på 1.6, blir ikke css bannet, bare alle spillene som bruker Half-life 1 motoren. Har du cheatet på CSS blir alle Half-life 2 spillene som kjører source motoren bannet. F.eks. HL2 death match, team fortress 2, DoD osv. Endret 16. mars 2010 av iNeo Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Takk for svar. Fant det akkurat ut via Wikipedia. Glad for VAC går etter motor. Aldri mer cheating her i gården (med mindre det blir ban) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå