TheWankership Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei Det har seg slik at jeg har et stort arr nedover midt på brystet. Har også masse hår på brystet. Planen er å lage vinger som strekker seg utover brystet fra øvre del av arret. Skjønner? Tror noen dette blir bra eller er det en dårlig ide? Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Why do dogs lick themselves? Because they can.. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 tatovering eller? Kanskje, men akkurat nå var tanken å lage av hår Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 I samfunn/seksualitet? Blir du ikke kåt av hår på brystet kanskje? Men en eller anne kan jo flytten? Skjegg er jo tilogmed her så kan ikke se noen bedre plass Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Selv om jeg er mann så må jeg si at jeg syns det hørtes usannsynlig harry ut. Hadde heller tattovert det da altså hvis det er noe du har råd/lyst til. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Hmm, skjønner at det er vanskelig å se det for seg slik som jeg ser det for meg i speilet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå