Julekula Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei alle sammen . . . Jeg går rett på sak: 2 av mine nærmeste venner spiller x260 og 2 spiller ps3. Jeg har x360, men ønsker gjerne å spille med de som har ps3 også . . . er det verdt å kjøpe en ps3 når jeg til fjor sommer kjøpte en gsmer pc til 14 000? Jeg har råd tl ps3 sånn i tilfellet men økonomisk sett vet jeg ikke :S Jeg har utrolig mange spillkonsoller fra før som Wii, Camecube, ps2, nintendo 64, x260 og pc. Jeg får helt vondt av å tenke på hvor mye penger det har gått med til spill her i huset, men likvel . . . er det verdt å kjøpe en ps3?? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nei. Satt med samme dilemma men sum sumarum gikk jeg for xbox. Vennegjengen er også splitta på konsollvalget, men det får være. Jeg valgte xbox360 primært fordi det er en billigere maskin og så utvikler jeg litt på den. Kommer ikke til å kjøpe PS3 for å så kjøpe to sett av alle spill jeg vil spille online Lenke til kommentar
Patney Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er en del flotte spill på PS3, om du har penger ville jeg gått for den om du da ikke er fornøyd med det du allerede har. Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg er egentlig storfornøyd men hadde vært så utrolig gøy å spilt me de som har ps3 også Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Vel, har du virkelig lyst så kjør på, PS3 er en super spillkonsoll og har også en del eksklusive spill som helt sikkert vil være verdt å få med seg. Samtidig, skal du ha i pose og sekk så må du også være forberedt på å betale for det, men har du råd og lyst så ser jeg ingen grunn til å la være. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er en del flotte spill på PS3, om du har penger ville jeg gått for den om du da ikke er fornøyd med det du allerede har. Det er en del flotte spill til xbox360 og... Alle konsollene er for meg overkill, men hey: har du pengene så kan du vel kjøpe. Jeg regner med at du da har bytta toalettpapiret ditt med 1000lapper da? Måten jeg løser xbox/ps3 problemet på er at når vennegjengen skal spille på ps3 så spiller vi på en større tv og splittscreen. Det blir kanskje ikke gaming på høytnivå (så lenge vi spiller mot hverandre ), men det er iaff rasende festlig For: en kan jo ikke sitte å ghoste når en egentlig har nok med å passe på en selv Lenke til kommentar
Patney Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er en del flotte spill på PS3, om du har penger ville jeg gått for den om du da ikke er fornøyd med det du allerede har. Det er en del flotte spill til xbox360 og... Jeg sa vel ikke akkurat at den ikke hadde det. Men om jeg forstod det rett så har han allerede en 360. Uansett, om eneste grunnen til at du vil ha en PS3 er at du vil spille med vennene dine, så ville jeg ikke gått for den. PS3 sin styrke er mer single player-spill. Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Hmm . . . jeg har vel pengene . . . og toalettpapiret mitt er ikke 1000 lapper xD Men kjøper jeg ps3 er jeg blakk O.o Jeg har bursdag den 28 mars da Kan spørre om ikke ps3 kan være en sponset gave fra alle i familien bare den ene gaven Det er godt nok for meg ^^ Men 3000 er ikke mye i forhold til hva jeg har brukt på en PC så tror jeg går for en ps3 likevel Omg jeg kommer til å ødelegge livet mitt på spill O.o BTW: Det er flere i klassen min som spiller pc enn det er av vennene mine som spiller x360 og ps3, men disse er klassekammerater, ikke mine nærmeste venner xD Men gøy å spille med de også Endret 18. mars 2010 av Julekula Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Selv kjøpte jeg Xbox 360 på release i 2005 og PS3 i 2008, har helt klart blitt mest PS3 spilling siden. PS3 er roligere, har penere menyer, flere funksjoner og mange gode eksklusiver. For øyeblikket er den favoritten, og jeg vil absolutt anbefale den! Dog, ting kan snu fort og skal du bare bruke maskinen til spill og ikke finner noen PS3 eksklusiver du har veldig lyst på, ville jeg beholdt Xbox 360. Mange spill og solid (men dyr) online Endret 18. mars 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 hmm . . . problemet er vel at jeg har de online spillene som er bra til PC atm så whatever om jeg har ps3 eller x360 når jeg har spill som MW2 og BC2 til pc og ikke konsoll . . . Får vel spille Halo 3 med de som spiller x360 da Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg tenker litt sånn at man feks kan ha en gaming pc og ps3, da kan man spille en god del av titlene som kommer til xbox på pc, samt spille eksklusive spill til ps3.. Bra gaming pc og x360 skjønner jeg ikke komboen av Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 hmm . . . problemet er vel at jeg har de online spillene som er bra til PC atm så whatever om jeg har ps3 eller x360 når jeg har spill som MW2 og BC2 til pc og ikke konsoll . . . Får vel spille Halo 3 med de som spiller x360 da På generelt grunnlag trenger du nok ikke begge konsoller. PC får allerede en stor andel av de beste spillene, og det er jo optimalt med tanke på grafikk og ytelse hvis du har en god PC. Når du i tillegg har en konsoll til multiplayerspiller som f.eks FIFA (som ikke egner seg så godt til PC) så trenger du ikke en PS3 i tillegg. 90% av spillene som kommer ut til én konsoll i dag, kommer til den andre også. Det som kunne rettferdiggjøre et kjøp av PS3 er de eksklusive spillene.(Spill som Metal Gear Solid 4, Uncharted-serien, Little Big Planet, God of War), eller at du trenger en kapabel blu-ray-spiller. Eier begge selv. Hvis du absolutt må spille med alle vennene dine så får du vel kjøpe en PS3 i tillegg, men det blir litt bortkastet egentlig. Skal du ha to kopier av samtlige spill da? Dyrt. Hvis det er onlinespilling du er interessert i vil jeg råde deg til å holde deg til X360, som ganske udiskutabelt har den beste nett-tjenesten. Så får du heller drite i de PS3-eiende vennene dine Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 haha vanskelig valg dette her O.o Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg kommer garantert til og bli slaktet av enkelte nå, men etter selv og ha hatt begge konsollene over lengre tid, er det titler til PS3 jeg ser på som mest minneverdige.. men dette er jo forskjellig fra person til person... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå