Misunne Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei. Jeg har nå hadd et Wacom Tablet A6 størrelse i snart 3 år, og har bestemt meg for å erstatte det med noe nytt. Derfor lurte jeg på om noen her kunne anbefale noe. Har rundt 2000-3000 kroner max som kan brukes på dette. Jeg håper på å ha nok penger til å kunne gå opp i A5 størrelse (større tegnebrett= lettere å tegne på skjermen, right?). Jeg er heller ikke så sugen på trådløse tegnebrett (har hatt dårlige erfaringer med trådløse mus). Tegnebordet skal brukes til tegning på PC, for det meste i Photoshop. Så om noen har noe å anbefale, vil jeg gjerne høre Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nei, det er ikke noe automatikk i at større brett er lettere og tegne. Men siden du nevner A5, så går du til riktig str. Jeg vil si at A4 og oppover er for spesielt intereserte og kan i verste tilfelle skape mer skade da man må ha så store armbevegelser. Men du har jo hatt det beste med Wacom, så er det så mye og lure på? Det er jo bare og se hva du får for 3 000 kr i prisguiden til Wacom og kjøpe det. Du vil ikke angre. Men ikke forvent noe dramatisk forbedring i dine tegninger fordi du går opp til A5. Det er mer en justering mot en bedre arbeidsmetode. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå