Simen1 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hittil har jeg brukt FastStone Image viewer til slideshow, men det har en del begrensninger: - Bildene skifter kun med fast intervall - Overgangene er ikke særlig styrbare - Bakgrunnsmusikken er lite styrbar Det jeg ønsker nå er et program der jeg kan koreografere musikk og bilder mer fleksibelt. Jeg ønsker å kunne: - styre tidsintervall for hvert bilde - velge overgangstype mellom hvert bilde - styre tidsintervall for avspilling av bakgrunnsmusikk - fade ut en låt og inn en annen låt på bestemte tidspunkter Hvilke programmer egner seg for dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Mange videoredigeringsprogram kan brukast, men det finst og program spesielt for slideshow. Aetius bruker å anbefale Proshow Gold frå Photodex, det kan du jo kikke på. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Microsoft Photo Story. Gratis og enkel: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/PhotoStory/default.mspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå