HTCthomas Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 HEI!! Gilera Runner Purejet(innsprøytning) 50ccm 04 mod !starter ikke! Skulle ta ut scooteren etter vinteren i dag, hadde tatt ut batteriet og passet på og ha full tank på høsten før jeg satt den bort på høsten. Jeg ladet batteriet over natten og satt det i scooteren, men det er ikke NOE SOM HELST tegn til liv når jeg vrir om nøkkelen. Det er en eller annen pumpe(eller noe) som pleier og gå en liten stund når tenningen vries om, men den går heller ikke. NOEN LØSNINGER ELLER ANDRE ERFARINGER? Takk på forhånd;) Lenke til kommentar
mosle Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Dette høres sikkert merkelig ut, men det funket for meg Bruk hårføner,og få litt varme inn i motoren. Har du sjekket spenningen/syrenivået på batteriet ? Lenke til kommentar
HTCthomas Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Fiksa syrenivået i fjord, har ikke målt på batteriet, det er tålig nytt men skader ikke sjekke. Hårføner? Jaja, skader vell ikke og prøve det heller:) Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 om det har stått vintern over uten og bli lada så kan det ha gått føyken Lenke til kommentar
flyfotograf Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hallais, har make scooter som deg og mange av de samme problemene. Har du funnet noe løsning/fått orden på scooteren? Aleksander Lenke til kommentar
tottings Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Sjekk om det elektriske fungerer (lys, tute/horn etc). Fungerer det dårlig eller ikke i det hele tatt, har sannsynligvis batteriet tatt kvelden. Lenke til kommentar
mosle Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 En annen ting du kan prøve for å finne ut om det er batteriet, er enkelt og greit å prøve å koble laderen på batteriet, for så se om den starter, gjør den ikke det da, er det batteriet som har tatt kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå