Postkassestativ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Skiftet bremseklosser og skiver i dag, men nå er bremsene dårligere en de var før jeg byttet det. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Det er normalt. De trenger å slite seg til, bare vær oppmerksom på at du har dårlige bremser de første milene du kjører. Det blir gradvis bedre. Bare prøv å bruke bremsene litt ekstra, men ikke la de svi seg, og ikke noen harde oppbremsinger. Endret 16. mars 2010 av gxi Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Pedalen går jo nesten i bunn før bremsene blokkerer Lenke til kommentar
gxi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er helt normalt. Det vil være sånn noen få km, så blir det bedre. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hmm. har skiftet bremser før, men har aldri opplevd at bremsene er så dårlige etterpå. Det er heller ikke luft i bremsene. Kan det være at stemplet i calipteren har hengt seg fast da jeg trykket den inn? Endret 16. mars 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Saken er så godt som løst, glemte å sentrere skiven mellom bremseklossene. Hastverk = Lastverk vettu. Synes jeg var utrolig kjapp med bytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå