Balleflass Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 siden alle er utsolgte på aktive displayport to dvi adaptere så ser jeg nå etter en 24" widescreen monitor for å få eyefinity. hvis dere vet om noen 24" skjermer med DP inngang så hadde det vært fint om du kunne poste det her. hadde vært veldig fint for oss som sikler på eyefinity. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Jeg fant 3 skjermer med Displayport inngang på Komplett. Du finner dem på denne siden. Den billigste er HP sin som lander like under 5 lapper. Btw, alle er 24" skjermer, har du råd til litt over 10 lapper er jo Eizo sin den beste, uten tvil. Eller du kan satse på en Dell 27" til 7000 kr, leste en test av den på hardweare.no. Endret 16. mars 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Dell U2410: http://www.dustinhome.no/pd_5010330369.aspx 4200kr Tråden hører vel forresten mer hjemme i Skjermer enn i skjermkort? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 arnbju: den er i Skjermer Flyttet tråden til ett mer passende forum. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Var i skjermkort når jeg fant den:P Dell P2310H er et billigere allternativ til kun 1900kr, dog bare 23" http://www.dustinhome.no/pd_5010330360.aspx Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 dem er alle 16:10 skjermer eller ikke 24". og jeg har 2 16:9 skjermer fra før "Benq G2412HD" så veit itte om en 16:10 skjerm hadde passa så bra der. må være en 24" 16:9 skjerm med DP inngang :/ Lenke til kommentar
shazlovely 143 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har nye inngang for eksterne kilder DisplayPort la 27 "iMac fungere som en skjerm for en PC? (Så jeg vil kjøpe en umiddelbart å erstatte skjermen min på kontoret hvor jeg må bruke et nettverk PC - Jeg har ventet for dette.) Er det bare et spørsmål om å kjøpe en fysisk VGA eller DVI-adapter (hvor?), gjør eller DisplayPort input ta sitt eget dataformat som ikke er kompatibel med VGA eller DVI-utgang fra en Windows PC? Hvordan du bytter frem og tilbake fra iMac til eksterne innspill? også, (dette kan være får grådig, men) er det mulig at Apple mente å ha USB-porten på iMac sende ut tastaturet og musen signaler til USB-porten på en tilkoblet PC (slik at iMac-tastatur og mus kan brukes til å styre heller datamaskin)? Hvis Apple ønsker å bygge en installert base i næringslivet og profesjonelle firmaer, er dette stedet å begynne. ======================================= windows 7 exams Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå