Gulvflisen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei, jeg har tenkt å installere nytt OS på en venns bærbare datamaskin, og lurer på hvor jeg kan få tak i programvare/drivere til play/pause stop osv på venstre side av laptopen. Jeg har sett på hjemmesida til dataprodusenten, og finner ikke drivere til de tingene, om jeg ikke tar feil Om det er noe mer informasjon dere lurer på, er det bare å spørre! (er ikke sikker på modellen, men er en Acer, får dataen i morgen) Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvilket OS? Er det snakk om win7 så funker ofte vista driverene.. Det er jo ikke så veldig lett åfinne drivere når du ikke vet hvilken maskin det er engang.. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 De driverne bruker å være en del av en større driverpakke med acerprogrammer.. Lenke til kommentar
Gulvflisen Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Den har Vista nå, skal installere Windows 7. Jeg får vite hvilken Acer modell det er i morgen. Lenke til kommentar
Gulvflisen Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Det er en Acer Aspire 6936G Lenke til kommentar
Gulvflisen Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Fant ut hvordan man fikser problemet: Man tar ut laderen, og batteriet i 10 sekunder, så skal den fungere igjen (Heter visst CineDash Media Console ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå