Gå til innhold

Utdanning innen film i Bergen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Har ingen erfaringer utover medier og kommunikasjon på VGS, men har selv søkt på Film- og TV-produksjon ved UiB.. Vet ikke om jeg kommer til å gå der, men det så interessant ut, og det er gratis. Vil tro du kan bygge et greit grunnlag der. Eventuelt så har du Noroff som er ganske så greit, har en kompis som går på Film og TV-produksjon der. Utenom Bergen så har du NISS i Oslo, og Høgskolen i Lillehammer, sistnevnte er vel etter hva jeg har hørt den beste filmskolen i landet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Har sett på UiB men snitter der virker veldig høyt i forhold til hva jeg kan klare :S Hva sier vennen din om opplegget på Noroff? Det er en av skulene jeg har sett på, men prisen er passe stiv :p

Ja, jeg tenkte egentlig det samme.. Men kan alltids slenge inn en søknad, det er ikke noe stress det.

Kompisen min er veldig fornøyd med Noroff, han har en del praktiske oppgaver og synes det er kjekt å jobbe med. Jeg har også merket meg at han har blitt mye (!!!) flinkere med lys, produksjonsdesign og kameraføring..

Du kan jo kikke på denne musikkvideoen hvor han er en av "mesterhjernene" bak..

Lenke til kommentar

Har sett på UiB men snitter der virker veldig høyt i forhold til hva jeg kan klare :S Hva sier vennen din om opplegget på Noroff? Det er en av skulene jeg har sett på, men prisen er passe stiv :p

Ja, jeg tenkte egentlig det samme.. Men kan alltids slenge inn en søknad, det er ikke noe stress det.

Kompisen min er veldig fornøyd med Noroff, han har en del praktiske oppgaver og synes det er kjekt å jobbe med. Jeg har også merket meg at han har blitt mye (!!!) flinkere med lys, produksjonsdesign og kameraføring..

Nice :)

Sant, det skader jo ikke å søke. Film og TV-Produksjon eller Filmproduksjon han har søkt seg innpå? Selv heller jeg mer mot filmproduksjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Nice :)

Sant, det skader jo ikke å søke. Film og TV-Produksjon eller Filmproduksjon han har søkt seg innpå? Selv heller jeg mer mot filmproduksjon.

Tror det kanskje er filmproduksjon, er litt usikker der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...