SHU Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Holder på å mekke min egen hjemmeside der jeg vil presentere en del bilder jeg har tatt selv. <har foto som hobby. Kom over denne siden http://www.sony.no/hub/dslr/12/1?cid=15009437 til Sony og kunne godt tenkt meg noe slikt. Noen som har noen ide om hvordan den er laget? Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Med Flash. Forøvrig synes jeg det fotogalleriet er mer flashy enn fornuftig. Endret 16. mars 2010 av MikkelRev Lenke til kommentar
SHU Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Med Flash. Forøvrig synes jeg det fotogalleriet er mer flashy enn fornuftig. Ja jeg vet det er laget med Flash, men er på jakt etter scriptet eller et program som kan generere det. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vet ikke om du er på utkikk etter en ferdig løsning eller en måte å gjøre dette på. Hvis det siste er tilfelle så kan lage dette med jQuery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå