Merko Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hei. Har søkt littegrann rundt her, men ser ikke ut som det er det samme problemet som enkelte har hvor musepekeren blir 4x større osv. Her blir musepekerne "ødelgt" Det som er litt rart er at musepekeren fungerer fint på den ene skjermen, mens den andre skjermen blir den som sagt ødelagt. Jeg kjører 3 skjermer i "eyefinity" hvor alle 3 skjermene oppfører seg som en stor skjerm. Siden man ikke kan ta printscreen av musepekeren, så tok jeg et bilde med kameraet. Blir litt utydlig, men dere ser hva jeg mener. Skjerm #1 Skjerm #2 Skjerm #3 Jeg har prøvd og endre på instillingene for hvor stor musepekeren skal være, men det hjelper ingenting. Den blir forsatt ødelagt. Det er ikke alltid at den blir vist som på bildene over, av og til er det liksom gjennomsiktige striper som krysser hele musepekeren osv. Veldig rare greier Det fikser seg etter en reboot, men det tar ikke lang tid før den har klart og ødelagt seg selv igjen. Noen som vet hvordan jeg løser dette? Kjører forøvrig Windows Professional 64bit. Takk Edit: Musepekeren er også ødelagt i spill hvor dem har custom mus-icon. Endret 16. mars 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Ingen som har hatt lignende problemer? :/ Lenke til kommentar
mungo Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei Rart at ingen har svart deg enda, men here goes. Dette er et kjent fenomen med ATIs drivere i W7. Jeg har det samme problemet og gjorde et søk: http://www.google.no/cse?cx=partner-pub-7468257955662420%3Ay3rz4-q6l8d&ie=ISO-8859-1&q=large+mouse+pointer+ati+radeon+windows+7&sa=S%F8k&siteurl=yasp.no%2F Mulig at denne linken kan hjelpe deg: http://social.answers.microsoft.com/Forums/en/w7hardware/thread/ba3f768d-d631-4fe1-9e3f-777409be4126 Lykke til Lenke til kommentar
mungo Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 I går flashet jeg BIOS med @BIOS fra Gigabyte og gikk da fra F3 til F7. Ingen stor musepeker etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå