timmstokke Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg fikk for noen dager siden ordre bekreftelse fra Dell i posten. Jeg så ikke så veldig over den, men da jeg i går skulle dobbel sjekke at jeg hadde fått med Bluetooth, fikk jeg meg en overraskelse.. Det står nemlig at maskinen kommer med WSXGA skjerm i stedet for WUXGA skjermen jeg bestilte, og 4200rpm disk i stedet for 5400rpm'en jeg hadde valgt!! I følge Dell sin ordrestatus side er ordren allerede sendt. Naturligvis holder ikke dette mål, men jeg får ikke kontakt med Dell før på tirsdag igjen (Pinsen! grr!). Mitt spørsmål til dere er, har noen andre opplevd lignenge uten at det faktisk kom feil hardware tilsendt? Hvis det viser seg at maskinen kommer med feil hardware, hva vil dere anbefale at jeg gjør? Har noen kanskje klart å få noe gratis hardware (feks. ekstra batteri, port replikator, e.l) hvis de fucker det til slik som dette? (Jeg har allerede fått gratis bluetooth og 1x512 i stedet for 2x256RAM) -t Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har opplevd noe lignende...faktisk tre ganger på samme bestillingen...først fikk jeg en rimelig gal ordrebekreftelse...etter mye om og men fikk jeg stoppet produksjonen av denne maskinen, og de lovde meg å legge inn riktig bestilling, men den gang ei... ...jeg fikk en ny ordebekreftelse med flere feil...og denne gangen tok det også en del tid før de fikk ordnet det...så jeg fikk kranglet meg til 256 ekstra ram.... ...den tredje gangen jeg fikk en ordrebekreftelse i posten var eneste feilen at de hadde slengt med en bæreveske jeg ikke hadde bestilt...jeg ringte og gjorde de oppmerksom på feilen, men sa at jeg ikke ville vente en dag lenger på maskinen...så jeg endte opp med en gratisk bæreveske i tillegg... heia dell! vh krister Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Ugh, det viste seg at det faktisk var feil med bestillingen Han karen som behandler ordren min virket oppriktig lei seg og beklaget seg veldig, så det ser ut som jeg får noe småting som kompensasjon (64mb memory stick/keyring, ekstra batteri, farge deksel og ekstra lader spurte jeg om, men vi får se..) Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Fikk tilbakemelding i dag fra ordre behandleren min. Han fikk ordnet meg 1x64mb memorystick/keyring og en ekstra batteri lader. Ikke dårlig når man tenket på at jeg allerede har fått med gratis bluetooth og 1x512MB i stedet for 2x256MB. Prioriterings shipping blir også satt på den nye maskinen, men han kunne ikke love noe ekspress leverings tid (som selger har han lite kontroll over de som bygger, visstnok). for Dell som ryddet opp i sakene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå