Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Registrere meg på nett?

Gjest missmatch

Anbefalte innlegg

Husker spraydate og blink var stort før. Nå er jo nettby ganske stort men vet ikke hvor bra det er til å finne seg en partner på.

Uansett, prøv med noen snille sider som nettby eller noe og se hvordan det går. Så kan du gå over til de mer seriøse som match og q500 når du er blitt trygg på den formen for "dating" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest xylocaine

Hvis folk ser deg på sånne steder så er de jo innom selv, og kansje driver med det samme uten å snakke høyt om det, skjønner hva folk mener her, men bare kjør på, å lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg er en jente på 20 år som er veldig sjenert, og ikke har veldig sans for å treffe gutter i fylla. Så da lurer jeg på om jeg skal registrere meg på Match eller et anneet sted. Men jeg har litt angst: Hva om noen jeg kjenner ser meg der? Vil jeg ikke da bli sett fryktelig ned på?

HAHA, må nevne at jeg fant en nylig bekjent klassekammerat på en online dating-service for noen måneder siden!

Jeg winket til henne med en stor dose selvironi uten svar :(

Men jeg har ikke sett noen annen der :)

Og jeg velger å kalle det for skjebnen (med psykologisk forståelse og selvironi intakt), for jeg har hatt en noe hemmelig forelskelse for henne en stund - og selvfølgelig treffer jeg akkurat henne og ingen andre, på denne tjenesten.

Dog så endte det jo med at hun ikke svarte da :( Så da var det kanskje ikke skjebnen alikevel.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Husker spraydate og blink var stort før. Nå er jo nettby ganske stort men vet ikke hvor bra det er til å finne seg en partner på.

Uansett, prøv med noen snille sider som nettby eller noe og se hvordan det går. Så kan du gå over til de mer seriøse som match og q500 når du er blitt trygg på den formen for "dating" :)

Spraydate, daaamn, husker det som om det var i går, sykt mye aktivitet, lenge siden, men har faktisk gode minner :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...