tjumsen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som vet om noen plasser jeg kan få kjøpt pakker med t-skjorter i bomull ? jeg trenger en del t-skjorter. svarte og hvite , i størrelse S til L . Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som vet om noen plasser jeg kan få kjøpt pakker med t-skjorter i bomull ? jeg trenger en del t-skjorter. svarte og hvite , i størrelse S til L . dressmann Lenke til kommentar
tjumsen Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 jeg trenger litt mer en bare enkelt skjorter , jeg trenger pakker med skjorter Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 ja de selger 2-pakk med t-skjorter som ofte selges på 3 for 2 salg. siden du ikke sier noe om hvor mange t-skjorter du skal ha så er det vanskelig å gi deg noen gode tips om hvor det er greiest å handle hen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Emnetittelen brøt også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
tjumsen Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 jeg snakker om 50 til 100 stk .. forskjellige størrelsert . Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 jeg snakker om 50 til 100 stk .. forskjellige størrelsert . hva med å ta kontakt med en reklamebedrift, de bør enten kunne gi deg tips om hvor det er de kjøper blanke t-skjorter eller gi deg en pris på blanke t-skjorter. samme gjelder for såvidt vis du har noen lokale trykkereier som trykker på t-skjorter. eventuelt så kan du finne en t-skjorte som du liker/syntes er billig nok så kan du google etter kontaktinfo til produsent/importør og forespør pris på 50 - 100 stk t-skjorter. forekksempel så kan du sikkert finne noe på å google: t-skjorte engros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå