Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er bare slik at enkelte ting, kan man gjøre fint lite med. Man får ikke copyright på clan taggen og det er alltid fare for at noen "stjeler" taggen din eller har den samme fra før.

 

Litt off-topic, men si jeg hadde [KKK] i clan navnet (Kristians Kule Klan], vil jeg kunne bli bannet ved å bruke det?

 

Tviler på at du kunne bli banna for det, ettersom du selv sa det: det står for Kristians Kule Klan, og ikke for Ku Klux Klan som en eventuel banner hadde ment.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har ingeting å bety hva det faktisk står for, det er hva folk forbinder det med som betyr om man blir bannet/sensurert.

 

Spiller ingen rolle om jeg hadde sagt at NAZI står for Norske Amatør Zombiers Institusjon, hadde blitt bannet/sensurert like herlig fordet.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Har sett folk som bruker både SADO og NAZI i clan tag.

 

Vi skrev bare KKC i stedet for. Er enn gruppe venner som spiller litt sammen og det er liten vits å provosere fram en situasjon pga en clan tag.

 

Er ganske sikker på at man ikke får bruke f.eks NAZI på Xbox Live uten å bruke spesialtegn i hvertfall. Det var uansett bare et eksempel, og det er som sagt hva folk forbinder det med og ikke eventuelle andre betydninger som har noe å si.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...