ListeKlovnen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hei! Jeg og en kompis har startet en "mini-clan" der vi spiller litt sammen. Skal få med oss noen fler etterhvert. Ettersom ser jeg helt random folk begynner og bruke Clan-navnet som kjennetegner oss! Hva skal vi gjøre med det? Vi har jo ikke akuratt tatt copyright på navnet, men vi vil jo gjerne ha navnet for oss selv. Så hva gjør vi? Endret 16. mars 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei! Jeg og en kompis har startet en "mini-clan" der vi spiller litt sammen. Skal få med oss noen fler etterhvert. Ettersom ser jeg helt random folk begynner og bruke Clan-navnet som kjennetegner oss! Hva skal vi gjøre med det? Vi har jo ikke akuratt tatt copyright på navnet, men vi vil jo gjerne ha navnet for oss selv. Så hva gjør vi? Hva er clan-taggen? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Hvorfor skal du vite det? Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hvorfor skal du vite det? Det kan ha en sammenheng med hvorfor folk bruker det... Du kan sikkert sende det på melding hvis du vil. Endret 16. mars 2010 av TheXboxFreek Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er tydligvis en annen klan som har samme navnet/klantag. Er nok ikke så mye å gjøre med det. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvis det er en normal tag er det jo sikkert en annen klan som har tatt den før dere. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 UCoN. Det var èn person i lobyen som byttet til det den ene gangen. Er usikker på om han fortsatt har det som clan-tag. Har ikke sett flere personer samtidig unntatt meg og han som virkelig er med. Bare enkelt personer som føler for og ha samme Clan-tag. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Selv om noen er i en klan må de ikke spille sammen hele tiden. Men det er ikke umulig at enkelte syns tagen var kul og "stjal" den. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Litt mistenkelig når h*n bytter til det etter han joiner lobyen. Altså at han hadde en annen Clan-tag før joiner. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Klan-tag er teit. Slutt med det før du blir missoppfattet og oppfattet som en tysker. Uansett, for å være OnT, hva er det egentlig du vil at vi skal gjøre med det? Vi kan dessverre ikke hjelpe deg med problemet ditt. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Jeg tenkte hvis noen har noen tips for det / har opplevd det selv, så kan man si det. Endret 16. mars 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du kan sende pm til de du mener har stjelt navnet, og be de andre det, utover det er det ikke så mye du kan gjøre. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du kan sende pm til de du mener har stjelt navnet, og be de andre det, utover det er det ikke så mye du kan gjøre. Og spørre om hvor de eventluelt fikk det fra. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er ikke noe som er gøyere en å joine en server å stjele en tagg mange på serveren har, blir altid lol Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hadde noen brukt ditt navn/nick på en side, hadde jeg skjønt du var irritert, men en klan tag? Hvis h*n har tatt det da h*n så du brukte, er h*n bare tragisk. Ikke bli sint, bruk det mot h*n. Spør om h*n er misunnelig på din flotte tag eller noe.. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 okai Takk for svar! Var ikke meningen og være sur eller noe.. Men da prøver jeg når jeg kommmer hjem! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Oi stakkars deg, dette var bra trist. Vil du ha godteri? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 jeg tar gjerne en skillingsbolle om du byr! Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Vet det er mange som driter i hva jeg syns, og at det er lite å lage sak ut om.. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det er bare slik at enkelte ting, kan man gjøre fint lite med. Man får ikke copyright på clan taggen og det er alltid fare for at noen "stjeler" taggen din eller har den samme fra før. Litt off-topic, men si jeg hadde [KKK] i clan navnet (Kristians Kule Klan], vil jeg kunne bli bannet ved å bruke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå