baguett Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hei ! Jeg lurte bare på om noen hadde et forslag til hva slags løsning som blir best for mine behov. Jeg har en Samsung le32a336j1c (TV) Det jeg er ute etter er kun god lyd, trenger ikke dvd eller bluray spiller da jeg har ps3. Så jeg lurte på om det ville være best å: - Kjøpe 5.1 pc høytallere (kan kjøpe en adapter siden for å koble disse til tven) - Kjøpe Hjemmekinoanlegg 5.1 med dvd spiller (det som er fint her er at dvd-spilleren virker som en liten reciever) - Kjøpe receiver/forsterker (har et par høytalere, men de har sånn tradisjonell høytalerleding, passer disse i de fleste receivere/forsterkere?)) Når man tenker på framtiden, så tror jeg det ville vært best med en receiver/forsterker, da blir det lettere å oppgradere evt. sub og høytalere osv .. Jeg har en knapt budsjett, og derfor vil jeg helst ikke bruke mere en tusen kroner, selv om dere sier "du får bare dritt for under 1 tusen" Jeg trenger ikke noe hardcore, bare det gir bedere lyd&bass enn tv-høytalerne En fjernkontroll hadde også vært fint Takker også for gode forslag (link) Endret 16. mars 2010 av baguett Lenke til kommentar
baguett Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg fant et gammelt Sony hjemmekinoanlegg fra 2002 i skapet, men det er ikke all verdens akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå