Kea Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei, CPU vifta mi er så utrolig støyende. Og i tillegg er det som om noe stopper den, fordi den stopper opp innimellom, og starter opp igjen etter 4-5 sekunder. Det kan virkelig ikke være normalt, jeg har aldri opplevd noe slikt før. Jeg tror jeg vet hva det kommer av, siden jeg har sjekka litt selv. Men jeg aner ikke om det går an å fikse det, eller om det bare er å kjøpe ny vifte. Det virker som om vifta støter borti sprinklene som omgir den, for hvis jeg drar litt i dem, så går vifta prikkfitt. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse problemet? 1 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Bend dei, om ikkje dei er veldig små bør du klare det med ei tang. Lenke til kommentar
kans Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Bend dei, om ikkje dei er veldig små bør du klare det med ei tang. Enig, bøy de unna og se om det hjelper. Evt kan du faktisk kjøpe en ny en, veit ikke hvor god pc/prossessor/vifte du har og om det er noe vits men kan jo være en mulig het for og oppgradere vifta litt vettu.. Kan jo aldri ha for kald pcu Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Ok, takk for tipset. Skal prøve det. De er ikke så små at det gjør noe, så skulle nok gå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå