Gå til innhold

Trene Ji Jutsu med store motstandere!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har litt lyst til å begynne å trene Ji Jutsu, men jeg er litt bekymret for at medlemmene i den lokale klubben er for gamle og store for meg.

Det virker som om det er ganske få unge medlemmer der, og jeg lurer på om det vil være noe problem fysisk sett.

Jeg er 16 år, ca 178cm høy og veier 90kg. Er ganske grovt bygd med svære bein og potensiale til en svær overkropp.

Utifra det jeg vet om Ji Jutsu bruker du jo kroppen din/mostanderen sin som en vektstang for å få mostanderen ut av balanse og ned i bakken, så kanskje det ikke er et så stort problem som jeg tror det vil bli?

Glad for innspill! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har litt lyst til å begynne å trene Ji Jutsu, men jeg er litt bekymret for at medlemmene i den lokale klubben er for gamle og store for meg.

Det virker som om det er ganske få unge medlemmer der, og jeg lurer på om det vil være noe problem fysisk sett.

Jeg er 16 år, ca 178cm høy og veier 90kg. Er ganske grovt bygd med svære bein og potensiale til en svær overkropp.

Utifra det jeg vet om Ji Jutsu bruker du jo kroppen din/mostanderen sin som en vektstang for å få mostanderen ut av balanse og ned i bakken, så kanskje det ikke er et så stort problem som jeg tror det vil bli?

Glad for innspill! :)

Det er neppe noe problem.

Nå må jeg innrømme at jeg ikke har drevet med Ji Jitsu siden jeg var liten en gang i forrige årtusen, men da som guttunge gikk det fint å kaste voksene folk i bakken på trening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...