avexy Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har Canal Digital abonnent med dekoder og kort, er det noen mulighet for å få koblet dette opp mot pc'n og bruke denne i stedet for tv? Hvis ja, hva trenger jeg for å få dette til å fungere? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du trenger vell først og fremst et TV-Kort. Digital-kabel |¤> Digital-Satellitt |¤> Digitalt bakkenett Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Du trenger vell først og fremst et TV-Kort. Digital-kabel |¤> Digital-Satellitt |¤> Digitalt bakkenett Nå stjeler jeg litt topic her men.. Vet om jeg kan bruke Get til dette om jeg kjøper TV kort? Har jo coax kabel heleveien her, eller må jeg kjøpe alle de komponentene over? Lenke til kommentar
avexy Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Du trenger vell først og fremst et TV-Kort. Digital-kabel |¤> Digital-Satellitt |¤> Digitalt bakkenett Noe annet jeg trenger i tillegg til dette, vil gjerne bestille alt jeg trenger i en bestilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå