Solid Edge Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei Jeg og en kompis sitter her med en stasjonær og en laptop og lurer på hvordan vi får til å LAN'e spill som heroes 3, heroes 5 og Left 4 dead 2. Vi får tydeligvis ikke til. Vi har prøvd AD-hoc, via trådløs router, via tp kabel. Vi har samme patch begge to på alle spillene, og begge kjører Windows 7. Kan noen gjennomgå Basic Lan-rutiner, for vi for det tydeligvis ikke til. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvis du har en trådløsrouter med svitsj, så er det bare å koble begge maskinene til og spille Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Routeren står nede i 1. etasje, og inne i et kott. Så hvis det er mulig å slippe det, hadde det vært utmerket. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Fikk jo ikke til da, men tenkte jeg sku ordne meg utstyr slik at fremtidige LAN blir mer velykket. Fins det noen enkle og billige svitsjer man kan få kjøpt? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 kjøp en svitsj Bare å koble til de pc'ene du skal ha på lan, så er dere i gang. Kobler du også til en kabel fra DSL routeren din, så får dere også internett =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå