Jotun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Skulle kjøpe noe på DealExtreme, men etter PayPal betalingen stoppet nettet og eg kom aldri til "Comfirm Order" siden på DealExtreme. Det gjorde at eg måtte kjøre bestillingen en gang til og da gikk alt bra. Fikk ingen kvittering eller bekreftelse på noe første gang når det hengte seg, det gjorde eg andre gang. Men ser at PayPal har reservert to like betalinger på kontoen min. Både første og andre gang. Hva skjer nå med den første betalingen? Noen som har noen erfaring med dette? Har sendt mail til DealExtreme, men ikke fått noe svar enda. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Skulle kjøpe noe på DealExtreme, men etter PayPal betalingen stoppet nettet og eg kom aldri til "Comfirm Order" siden på DealExtreme. Det gjorde at eg måtte kjøre bestillingen en gang til og da gikk alt bra. Fikk ingen kvittering eller bekreftelse på noe første gang når det hengte seg, det gjorde eg andre gang. Men ser at PayPal har reservert to like betalinger på kontoen min. Både første og andre gang. Hva skjer nå med den første betalingen? Noen som har noen erfaring med dette? Har sendt mail til DealExtreme, men ikke fått noe svar enda. Det ordner seg nok. Tror nok både DX og PP ser at det er skjedd en dobbeltransaksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå