alex100 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 disse front dekslene fra Microplex, passer de på alle kabinetter? det står Lian Li frontdeksler, vil det si at jeg ikke kan ha de på min Sony CD- ROM som står i et svart Chieftec kabinett? og hvordan er det de fungerer? hvordan fester jeg de? Lenke til kommentar
Rogher Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Det står under vilke cd-romer de passer til. C2: Lian Li frontdeksel, Aluminium - Til Sony CD-ROM C2B: Lian Li frontdeksel, Aluminium, Sort - Til Sony CD-ROM Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 ja, men går det an å bruke de på mitt Chieftec kabinett, selv om det står Lian Li? Lenke til kommentar
Rogher Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Lian LI er produsenten av dekselet jeg går ut ifra at det går fint. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 jeg tror du har misforstått. jeg har et sort Chieftec Dragon Full Tower kabinett, der jeg har en Sony CD-Rom med hvit framside. det jeg lurer på er om jeg kan montere et sånt deksel som er linket til over på CD-Romen i Chieftc kabinettet mitt, selv om det er Lian Li som produserer de? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Ja det kan du. Om ikke jeg tar feil er disse dekslene bare klistremerker du klistrer på cd-romen. Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Det kan du nok ganske sikkert ja, men det er sannsynligvis en annen nyanse på det frontdekslet i forhold til kabinettet ditt Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 ok. så det er bare klistermerker alså... takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Rogher Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Sansynligvis, for dekselet vil jo bare ligge over cd-romen,tror jeg. Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Klistremerker er det ikke, det er sort anodisert aluminium, med dobbeltsidig teip bak, og de passer nok Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 men kan jeg egentlig ikke bare spraye med noe sort noe hele fronten på CD-Romen? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 det er sort anodisert aluminium, med dobbeltsidig teip bak For meg er det et klistremerke Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 du kan jo alltids ta av dekslene på cd-romen din, kjøpe ein boks lakk til 30 kr og lakkere det i den fargen du vil...eg gjorde det...funker nydelig, har også forskjellig farge på knappene enn dekselet. Det skal ikkje vere store tryllekunsten å ta av dekselet, det er sikkert noen fester du trykker inn og så vipper ut dekselet. Lenke til kommentar
BASF Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 det er bare møkk.. jeg kjøpte 3 stk 1 diskettstasjon og 2 cd-rom varte i ca 30dager før de krøllet seg og datt av dessuten er det bedre å derav original dekselet og lakkere det Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Men ka e poenget med å bestilla desse deksela når du ikkje har lian li kabinett? Du kjøpe dei jo for at cd-romen ikkje skal skilla seg så veldi ut fra kabinettet!! :wink: Lenke til kommentar
corcky Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Men ka e poenget med å bestilla desse deksela når du ikkje har lian li kabinett? Du kjøpe dei jo for at cd-romen ikkje skal skilla seg så veldi ut fra kabinettet!! :wink: For å få de til å gå i et med kabinettet kanskje? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 men dei e jo laga te lian li, då går da ikkje så fint i lag som bildet på linken Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hva er vitsen med og kjøpe frontdeksler??? gå ned på jernia kjøp matt spraylakk i den fargen du vil ha og spray i vei(du selvsagt fjerne dekslene fra cd-rommen først).. dette har jeg gjort og det ble perfekt !!! jeg sprayet også kabinettet og dette ble helt feilfritt !!! godt som nyt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå