Flimmer Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har kjøpt en Acer bærbar m/winXP pro. Nå siter jeg med eksamen og skal instalere IIS (som følger med på i windows), men det går ikke. I følge Suporten til Acer har jeg en "Ghosta" version av XP (dette betyr i praksis en demoversion) og da går det ikke ann å legge til windowskomponenter. Butikken hvor jeg kjøpte den åpner ikke før tirsdag og jeg må fortsette med oppgaven min. Jeg er desperat. Finnes det ikke andre slike programmer som IIS som jeg kan laste ned fra nettet? HJELP MEG!!! Lenke til kommentar
chma Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 hvis jeg var deg ville jeg funnet IIS på nettet, :wink: , enten lovlig eller ikke. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 sikkert lurt å levere å bruke piratprogrammer på eksamen. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Vet ikke om du kan faa tak i en demo versjon av det men det fins sikkert. Proev heller den du!! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 last ned apache ellerno, funker på win32 den også. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg er desperat. Finnes det ikke andre slike programmer som IIS som jeg kan laste ned fra nettet? Joda, Apache! Jeg fikk ikke engang IIS til å fungere skikkelig, mens Apache var bare å installere så var alt perfekt (Bortsett fra at jeg aldri fikk PHP til å funke :/) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Last ned Foxserv! www.foxserv.net Vips, så har du den komplette webserver, med støtte for både .php og mysql databaser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå