MikkelRev Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vi har en liten diskusjon i gruppen hvilket system vi skal bruke for et prosjekt. Access eller Base? Access + finnes mest bøker og dokumentasjon - er propertiært Base + er GPL og gratis + finnes for alle OS'er - kan ha maks 4 kolonner for sammenslåtte primærnøkler Hva mener dere? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det ligger masse stoff på nettet om Open Office Base: Inneholder 4-5 tutorialer Videoer som viser bruk av Oo Base Liste med massevis av stoff om Base Og sist men ikke minst: Gjør et lite søk på nettet, det koster ikke mye tid. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Nei i grunnen kan hele forumet legges ned siden alt ligger på nettet fra før en eller annen plass. Tutorials for Base var egentlig ikke helt det jeg etterlyste... Lenke til kommentar
quantum Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hva mener dere? Jeg mener det kommer an på hva dere trenger. Og det vet ikke vi. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Hva mener dere? Jeg mener det kommer an på hva dere trenger. Og det vet ikke vi. Et bookingsystem for et hotell. Så det kommer an på altså? I hvilke tilfeller lønner det ene seg fremfor det andre og omvendt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Så lenge du får eksportert til de formater du vil så er det hip som hap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå