Liberum Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Har på en eller annen måte klart å flytte profilbildene til venstre siden i messenger vinduet. Noen som vet hvordan jeg flytter de tilbake til høyre siden? Bruker forøvrig Windows live messenger... Endret 16. mars 2010 av Liberum Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 På gamle versjoner av msn var bildet på høyresiden, mens på de nyeste er det på venstresiden. Du har vel bare oppdatert msn? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) I WLM har det alltid vært på venstre side. Det var bare i gamle MSN Messenger at det var på høyre EDIT: For sein Endret 16. mars 2010 av timb Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Hmmmm, var skråsikker på at jeg hadde profilbildet på høyresiden i går, men det kan hende jeg tar feil Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Skjønner ikke hvorfor de skulle endre på det med det første... jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå