sdf123 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Og DXVa får jeg med det kortet? Da går jeg får dette kortet SAPPHIRE RADEON HD5450 512MB DDR3 PCI-E VGA/DVI/HDMI LP. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 om du tenkte å bruke dxva via mpc-hc trenger du vista eller w7. eller hacke xp til å bruke dxva og evr video render. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hadde håpt å kjøre en Win7 + XBMC oppsett. Vil det gå? Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Personlig har jeg dette skjermkortet (fikk det med en lite brukt HP maskin) Det kjører CS:S i HD med High-medium instillinger i ca 50 FPS, som i mine øyver er nok til mange timer moro, også Battlefield 2 på MAX plettfritt! masse moro med litt eldre spill for en billig penge! Lenke til kommentar
Ljg Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg kjøpte nettopp dette kortet brukt men er veldig skuffet over dårlige farger og skarphet på bilder enn mitt eldre vifteløse ATI HD 2400 Pro som også var et meget rimelig skjermkort! Jeg trodde nye skjermkort var bedre enn gamle, men slik er det altså ikke når det gjelder de vifteløse! Eller er det slik at kvaliteten ble dårligere etter at AMD overtok? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Med de digitale portene skal det ikke være noen forskjell med mindre du roter til noe i driveren, f.eks 8 bit farger. Den analoge porten kan riktignok gi forskjeller, men nå er hverken det nye eller gamle kortet ditt spesielt bra i utgangspunktet så de har neppe kostet på de dyre filter i det analoge utgangstrinnet på noen av de. Bruker du analog så anbefaler jeg å skaffe deg skjerm med digital inngang. Bare digital inngang hever kvaliteten en hel del. I tillegg så er ofte nyere skjermer bedre enn eldre på rent generelt grunnlag. Tar du deg tid til å finne en brukt skjerm med godt panel så blir det nok stor merkbar forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå