jimbo696 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Bestilte en dvd box fra england Fra en butikk som heter HMV.Com. Sto at den blei shipped 08.03.10. Hvor lang tid pleier sånt å ta egentlig? Og jeg slipper vel moms når varen kom på 18 pund tilsammen med frakt? Lenke til kommentar
jimbo696 Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Her var det mange hjelpsomme sjeler!! Lenke til kommentar
KS Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kødder du? Fordi ingen har svart på innlegget ditt etter fire timer så purrer du og blir irritert? Men; 8 dager med leveringstid fra England, høres ikke veldig mye ut. Samtidig ikke superraskt heller. Jeg vil at nettbutikken har opplysninger om hvor lang tid det pleier å ta men den fraktmåten som du har valgt. Hvis ikke så får du bare høre med dem I forhold til mva er vel grensen 200 kr om jeg husker riktig. 18 pund er mindre enn 200 kr, så til det ville jeg ha svart ja du slipper. Lenke til kommentar
jimbo696 Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Hehe. Belager den, blei kke sur. Er bare spent på om det i det heltatt kommer. Takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå