SuperSkunk Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei, jeg kjøpte denne firespors kassettopptakeren på eBay, men fikk ingen strømledning med. Vet noen om hvor jeg kan få tak i en slik en? Her er et bilde av hvordan ingangen ser ut. Riktig nok et speilvendt bilde. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er du sikker på at dette er inngangen for strøm på denne enheten? Eller at det faktisk er en "Tascam 424 MKIII"? Det nærmeste jeg kommer er et slikt (klikkbar) power. Hentet fra denne (klikkbar) siden. -LC Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg er helt sikker på at det er en Tascam 424 MKIII og, jeg er ganske så sikker på at det er strømingangen, for jeg kan ikke se for meg at noen av de andre hullene skulle passe til noen som helst type strømledning. Men den strømledningen på den linken, er det bare sånn usa-ledning, tror du? For jeg kjøpte min Tascam fra Irland. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) http://www.audio-depot.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1571¤cy=USD EDIT: Dette var tydeligvis samme link som tidligere, var det noen som leste teksten som står der? Endret 18. mars 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Huff nei. Leste ikke teksten. Men utifra beskrivelsen på produktet høres det ut som den type adapter du er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå