Sevenord Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei! Fikk min nye Samsung 40" Fullhd tv her om dagen. Nå har jeg lagt merke til at ved mørke scener (type helt sort) så er ikke venstre øvre hjørne like sort som resten. Er det en svakehet - eller er det noe som er feil? Noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei! Fikk min nye Samsung 40" Fullhd tv her om dagen. Nå har jeg lagt merke til at ved mørke scener (type helt sort) så er ikke venstre øvre hjørne like sort som resten. Er det en svakehet - eller er det noe som er feil? Noen som har vært borti det samme? Det er selvsagt litt vanskelig å si om dette dreier seg om clouding eller ujevnt baklys. Begge deler er uansett vanlige problemer med LCD skjermer. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Mulig det ja. Fant en tråd på AV forumet som omhandler akkurat det samme. Får holde meg oppdatert på den. http://avforum.no/forum/tv-apparater/91801-ujevnt-baklys-min-samsung-le40a656.html#post1428106 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå