vikse Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei, jeg har lyst å spille med vennene mine på MW2, men den kommer aldri innpå invitene til vennene mine når jeg blir invited til deres, det står at NAT-en er "Strict". Jeg har fått beskjed om å skrive hvilken ruter jeg har, og jeg har en ZyXEL trådløs ruter. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei, jeg har lyst å spille med vennene mine på MW2, men den kommer aldri innpå invitene til vennene mine når jeg blir invited til deres, det står at NAT-en er "Strict". Jeg har fått beskjed om å skrive hvilken ruter jeg har, og jeg har en ZyXEL trådløs ruter. Du trenger ikke åpne porter for å spille MW2. "Strict" skal fungere helt fint. Skal du derimot være "Host" må du åpne port TCP : 28960 UDP : 28960. Åpne port gjør du ved å gå inn på ruteren (kikk under ruteren for ip adresse og oppsøk denne adressen i iexplorer el.) Og gå til "spill og applikasjonsdeling" eller noe i den gata og åpne port 28960 mot din egen maskin dersom det er flere maskiner på nettverket. Du vil da se at "strict" endrer seg til "open"... Håper det kan være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå