The Stig Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ubi.com hacket av velkjent piratgruppe. Les mer Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) "Crack will be released soon". Hah, dårlig gjort egentlig Endret 16. mars 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Lovlige brukere bør ikke finne seg i den DRM greia. Bruk crack på lovlig kjøpte spill som protest! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Må si jeg har lyst og gi noen visse mennesker high five på det de gjorde imot Ubi :!: varmet litt i hjerterota ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Må si jeg har lyst og gi noen visse mennesker high five på det de gjorde imot Ubi :!: varmet litt i hjerterota ja Må bare si meg 100% enig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Haha, synd de ikke har en "buy me a beer"-knapp, men det er vel litt risikabelt å legge igjen paypal-spor. En skikkelig humørbooster det her. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nymotens DRM aka spyware er noe dritt og skulle gjerne hatt en buy me a beer knapp. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Selv foretrekker jeg å kjøpe spill, men når Ubisoft drar den så langt at man er nødt til å ha nett tilgang for å spille går det bare utover de som faktisk kjøper spillet lovlig. Så sier ikke annet enn godt arbeid Skidrow <3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Enn om folk aldri hadde piratkopiert spill. Da hadde vi sluppet dette DRM pisset Endret 16. mars 2010 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Lovlige brukere bør ikke finne seg i den DRM greia. Bruk crack på lovlig kjøpte spill som protest! Tja, bør man egentlig kjøpe slike spill? Da støtter man umoralske mennesker som kommer til å bruke pengene du gir dem til å behandle betalende kunder som møkk i enda større grad. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hvordan selge spill på et stort skala: 1. Spytt på brukeren din. 2. Infiser PCen hans med diverse programmer som ødelegger hardware/software 3. Krev konstant internettilgang. Enn om folk aldri hadde piratkopiert spill. Da hadde vi sluppet dette DRM pisset Feil. Piratkopiering har vært her siden tidenes morgen. Spørsmålet er hvordan de velger å hanskes med problemet. Steam? God løsning. MMO-spill med abonnement-tjeneste? God løsning. Installere programvare på PCen din som slår ut annet programvare? (SecuROM, mm) Dårlig løsning. Krav om internettilkobling hele tiden? Dårlig løsning. Fjerning av lokalt nettverkspilling slik alt må gå igjennom "lovlige" servere? Dårlig løsning. Endret 16. mars 2010 av Slimda Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Liker det ikke, men kjenner smilemusklene trekker litt på seg likevel. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg er vanligvis veldig lovlydig når det gjelder spill, tildels fordi jeg kanskje kjøper 2-3 nye spill i året og tenker "skitt au, de kronene kan jeg vel spandere". Men, når jeg står midt i en kamp mot seks fiender som alle er ute etter blodet mitt og beskjeden om at nettverkstilkoblingen ble avbrutt popper opp, og jeg har "valget" mellom å sitte og kope til nettverket er stabilt igjen eller miste en halvtimes spilling, da blir jeg en smule forbanna. Jeg ser også at Silent Hunter 5, et spill jeg hadde tenkt å skaffe meg, følger i samme spor, så jeg gir de et stort "dra til h*lv*te" istedet og lar noen andre få pengene mine. PS: Jeg vil også ha en "buy me a beer"-knapp. I såfall skulle de fått nok til ei hel kasse fra meg. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 F.ck Skidrow! I dette tilfellet gikk de for langt, de rammer også folk som lovlydig har kjøpt dette spillet. Jeg som privatperson gir blanke i hva Skidrow og andre hackere gjør ellers med spill, men her får de ikke min støtte. Crack goes in the nose, not in the computer.. Selskapene må jo ty til slike handlinger når folk piratkopier deres varer og de må kontrollere cdkey døgnet rundt osv. Uheldigvis landet de på denne løsningen som gjør at jeg ikke kan game atm .... Noen andre som kan game nå? eller er det bare nettlinja mi? Noen ideer om eventuelt når de er ferdig med å kødde med Ubi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Enn om folk aldri hadde piratkopiert spill. Da hadde vi sluppet dette DRM pisset Feil. Piratkopiering har vært her siden tidenes morgen. Spørsmålet er hvordan de velger å hanskes med problemet. Skjønner ikke hvordan du klarer å linke et tankespørmål til en fasit. Kopibeskyttelse hadde enkelt og grei ikke vært nøvendig dersom piratkopiering ikke hadde eksistert. Altså ville ikke piratkopiering ha eksistert siden tidenes morgen. Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 F.ck Skidrow! I dette tilfellet gikk de for langt, de rammer også folk som lovlydig har kjøpt dette spillet. Jeg som privatperson gir blanke i hva Skidrow og andre hackere gjør ellers med spill, men her får de ikke min støtte. Crack goes in the nose, not in the computer.. Selskapene må jo ty til slike handlinger når folk piratkopier deres varer og de må kontrollere cdkey døgnet rundt osv. Uheldigvis landet de på denne løsningen som gjør at jeg ikke kan game atm .... Noen andre som kan game nå? eller er det bare nettlinja mi? Noen ideer om eventuelt når de er ferdig med å kødde med Ubi? Doh! Det er Ubisoft (eller din egen netttilgang) sin feil at du ikke får connecta til lisensvalideringssystemet deres, ikke Skid Row. De har bare hacka nettsiden til Ubi og gitt deg et crack til hva du nå spiller slik at du slipper å gremmes over akkurat dette. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hva vet jeg når det akkurat idag, når denne nyheten kommer ut at jeg ikke får engang logget meg inn? Timing at deres hovedservere ikke kan kobles til etter at de har vært hacket? edit: de har visst server oppdatering av ukjent grunn "Ubi.com er midlertidig nede på grunn av server oppdatering" Endret 16. mars 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvis du sjekket litt rundt så hadde du oppdaget at det ikke er første gang Ubisoft sliter med serverene sine. Folk får rett og slett ikke kontakt i veldig mange tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg