sven83 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei, jeg trenger et enkelt program for å lage låter i. Synger selv og vil gjerne legge til beats og loope vokal. Spiller også noen instrumenter, men musikken vil være en blanding av akoustisk og elektronisk. Småe enkle låter... Noen som har tips om program med enkelt brukergrensesnitt, jeg kommer forresten til å bruke dette lamme et eksternt lydkort og pc med win7. Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 hvor billig skal det være? kanskje du bør laste ned noen demoer for å sjekke om programvaren er kompatibel med hardwaren' din. er ikke sikker på om jeg henger helt med på: jeg kommer forresten til å bruke dette lamme et eksternt lydkort og pc med win7. M-audio, digi design og steinberg pakkeløsninger med software og enkelt eksternt lydkort. Ta en tur inn på musikkweb og sjekk ut forhandlere. De har ofte tilbud på pakker. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg kan som alltid anbefale REAPER, og det finnes flere gratisprogrammer som LMMS, Audacity, ModPlug Tracker og Buzz Tracker, alle med ganske forskjellige egenskaper. Du må nesten bare prøve dem ut og se hva du liker. Lenke til kommentar
sven83 Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 hvor billig skal det være? kanskje du bør laste ned noen demoer for å sjekke om programvaren er kompatibel med hardwaren' din. er ikke sikker på om jeg henger helt med på: jeg kommer forresten til å bruke dette lamme et eksternt lydkort og pc med win7. M-audio, digi design og steinberg pakkeløsninger med software og enkelt eksternt lydkort. Ta en tur inn på musikkweb og sjekk ut forhandlere. De har ofte tilbud på pakker. Har et edirol ua-25. Har testet en del gratisprogram og demoer. Blant annet Sonar LE og Ableton live. Vurderte for eks. Cubase essential til 1400kr, vil helst ikke bruke mer penger enn det.. Er åpen for alt av forslag, er usikker på hva som gir mest for pengene... Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) REAPER kan du prøve ubegrenset i 30 dager, og koster 350,- om du ikke tjener for mye penger på musikken. Temmelig sikker på at det er klart best bang-for-the-buck, og mitt inntrykk er at den er blant de letteste å sette seg inn i, uten at det går nevneverdig ut over hva som kan gjøres med den. Endret 16. mars 2010 av rikspøbel Lenke til kommentar
sven83 Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 thx, skal sjekke ut reaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå