kingoslo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Heisann, Jeg driver en nettbutikk. Serverne er i et annet land i Nederland, men nesten alle kundene er Norske. Kundene betaler til en bank i Amerika via en offshore betalingsprosessor. Jeg får utbetaling fra banken i Amerika til min personlige bank i Storbritannia. Jeg lurte på hvordan det går å kjøpe eiendom med disse pengene i Norge. Mest i forhold til skatting og lovelighet. Mvh, Markus Endret 16. mars 2010 av kingoslo Lenke til kommentar
meisje Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Selvfølgelig kan du brukte lovlig tjente penger på å kjøpe eiendom i Norge... Selv om jeg ikke tror du gjør noe ulovlig så må du imidlertid huske å oppgi inntektene på selvangivelsen - hvis ikke kan skatteetaten interessere seg for hvordan du har penger til å kjøpe eiendom hvis du tilsynelatende ikke har penger til det. Hvis du har skattet av pengene i et annet land så skal inntekten oppgis, men du skal ikke dobbelbeskattes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå