Bilael Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg vet det eksisterer en egen hunter-tråd, men tenkte det greieste var en egen tråd for dette. Så over til spørsmålet mitt: Hvordan kan jeg øke DPS'en? Jeg har lest mye om hvordan prioriteringslisten min skal være, hvordan jeg skal bruke talent points, etc. Kanskje jeg har lest meg blind, men hva gjør jeg galt? Jeg klarer ikke finne noe men noe må det jo være. Selv har jeg tenkt at jeg ikke kan få bedre DPS, men spillere jeg havner med i dungeons sier jeg burde ha høyere DPS så da vil jeg gjerne avklare hvorvidt jeg har så høyt jeg kan få eller om jeg kan forbedre min DPS. Jeg har ikke startet å raide enda (venter til jeg har avklart statusen på DPS'en min), så når jeg gjør random dungeons varierer det jo når det gjelder DPS, men jeg ligger et sted mellom ca 2K - 2,8K. Når jeg står, alene, og skyter på Heroic Training Dummy i IF ligger jeg et sted mellom 2,9K til 3,1K. Skal jeg over 3K må jeg virkelig konsentrere meg og time det "perfekt". Under dungeons vil DPS bli påvirket av at jeg må bruke viper når jeg har lav mana da det sjeldent er MB. Når jeg skyter på dummy bruker jeg bare dragonhawk, starter med full mana og stopper når jeg er tom. DPS'en er basert på hva recount viser. Prioriteringslisten: - KS>BA>ES>Aimed>Serpent>Steady - Jeg bruker Volley når det er mulig - Under LnL: ES>Aimed>ES>SrS/Steady>ES Link til char Link til build Er det noe jeg har glemt er det selvsagt bare å si ifra. All hjelp taes imot med stor takknemmelighet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Dette er jeg også intr i og høre om Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Du mangler jo noen enchants som hadde hjulpet på litt. AP og crit enchant på hjelmen, +10 på chest, AP på wrist,ekstra socket på beltet, leg enchants og feet enchants. Det første jeg la merke til iallefall:) Evigheter siden jeg har spilt på Hunteren min, så noe mer føler jeg at jeg ikke kan bidra med. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Rotasjonen din skal være slik: Rapid Fire->Eventuelle relevante trinkets->Kill Shot->Explosive shot->Black Arrow->Serpent Sting->Aimed Shot->Steady Shot og start på nytt. Alltid bruk abilities i den rekkefølgen, så fort ES kommer av CD så bruker du den og så videre. Aldri bruk Steady om du har ES->BA->Serpent osv osv. Du mangler for øvrig enchants og eternal belt buckle. Dessuten hadde jeg heller gemmet rent agility enn å putte inn crit. Etter å ha sjekket deg på femaledwarf.com så er ikke dps'n din så ille i forhold til gearet ditt. Du skal klare 3300dps på en lvl 83 boss alene, uten raid. Med et 25manns raid skal du klare rundt 6600. Anbefaler deg å sjekke ut femaledwarf.com. Veldig kjekt verktøy. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Du mangler jo noen enchants som hadde hjulpet på litt. AP og crit enchant på hjelmen, +10 på chest, AP på wrist,ekstra socket på beltet, leg enchants og feet enchants. Det første jeg la merke til iallefall:) Evigheter siden jeg har spilt på Hunteren min, så noe mer føler jeg at jeg ikke kan bidra med. Jeg prioriterer agi med tanke på gems da agi er første pri. Når det gjelder enchants er jeg klar over at det ikke er komplett. Jeg har en del mats som ligger i banken, klar til bruk. Bare å få rotet seg til å finne ut hva jeg kan få ut av det jeg har. Jeg har brukt litt for mye penger på vain pets og re-gemme agi så er blakk . Det jeg mangler må jeg da spare til. Rotasjonen din skal være slik: Rapid Fire->Eventuelle relevante trinkets->Kill Shot->Explosive shot->Black Arrow->Serpent Sting->Aimed Shot->Steady Shot og start på nytt. Alltid bruk abilities i den rekkefølgen, så fort ES kommer av CD så bruker du den og så videre. Aldri bruk Steady om du har ES->BA->Serpent osv osv. Du mangler for øvrig enchants og eternal belt buckle. Dessuten hadde jeg heller gemmet rent agility enn å putte inn crit. Etter å ha sjekket deg på femaledwarf.com så er ikke dps'n din så ille i forhold til gearet ditt. Du skal klare 3300dps på en lvl 83 boss alene, uten raid. Med et 25manns raid skal du klare rundt 6600. Anbefaler deg å sjekke ut femaledwarf.com. Veldig kjekt verktøy. Prioriteringslista mi er ikke så ille da. Bare huske å slenge inn Rapid Fire. Glemte også å legge til, i første post, at jeg bruker Hunters Mark også. Trinket jeg har bør jeg jo også bruke (hadde jeg helt glemt). Som skrevet ovenfor er jeg ikke komplett når det gjelder enchants. Det jobber jeg med å endre. Gemme bare agi jobber jeg også med. Takk for at du tok deg tid til å sjekke. Bra at jeg ikke er så langt fra hva jeg burde klare. DPS'en jeg gjør er ubuffet (noe jeg også glemte å nevne). Blir spennende å se hva jeg vil klare i 25-man. Skal huske den siden. Takk for tipset. Stor takk til dere begge for svarene Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg har et dumt sprm som alltid, ser folk sier "bruk trinket'sen", hvordan skal man bruke den? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 hvis man har en trinket står det som regel: USE, eller Equip. Når man høyreklikker på en trinket med "use" så vil man få en effekt. det står beskrevet på trinketen hva slags use effect den har. Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Så kort og godt - åpne karakter info bildet vha C og "dra" trinketen over fra dette bildet til action-baren din. Så kan du klikke på trinket ikonet der når du skal bruke den. Endret 19. mars 2010 av Heseblesen Lenke til kommentar
iKent Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Så kort og godt - åpne karakter info bildet vha C og "dra" trinketen over fra dette bildet til action-baren din. Så kan du klikke på trinket ikonet der når du skal bruke den. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Bruke trinkets riktig også. Trinkets sammen med en haste-cooldown vil jo gjøre mer dps en å bruke den rett før cooldownen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er ikke hunter sånn type prioriterings rotation? Skaff deg ForteXorcist, trykk når den sier du skal trykke og steady shot ellers = Profit? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvordan fungerer ForteXorcist? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Den Tracker alle cooldownsa dine og blinker når de er av cooldown for å minne deg på om å bruke dem. Veit hunters, DK's og Warlocks bruker denne. Kan også tracke debuffs på forskjellige mobs osv, ganske avansert addons så tar nok litt tid å få det som man vil. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Okey, får sjekke den ut Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 er det ikke bare auto shoot og /akf da Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Du kan begynne med å skaffe deg bedre gear og enchant chest, head, wrist, waist, boots og legs. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Enchants er jeg klar over at jeg bør få med meg. Har desverre ikke fått spillt mye i det siste så penger svømmer jeg ikke i enda. Å skaffe bedre gear er jo en åpenbar løsning. Men nå mente jeg hva skade jeg bør gjøre med gear, enchants, etc, jeg nå har ibruk. Uansett, takk for svar Endret 26. mars 2010 av Bilael Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Bare peis på med 20+ agil gems i alle slots. Husk å ikke spam ES når lock & load proccer. Bruk feks ES-AS-ES-SS-ES. For å skaffe gems farmer du bare HCs eller BG. Endret 26. mars 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Enchants er jeg klar over at jeg bør få med meg. Har desverre ikke fått spillt mye i det siste så penger svømmer jeg ikke i enda. Å skaffe bedre gear er jo en åpenbar løsning. Men nå mente jeg hva skade jeg bør gjøre med gear, enchants, etc, jeg nå har ibruk. Uansett, takk for svar /w Trezinez eller Fulgora når du logger deg på du:D så skal jeg hjelpe det jeg kan hjelpe deg:D Allways happy to help a fellow hunter:D Trez Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Jeg vet det eksisterer en egen hunter-tråd, men tenkte det greieste var en egen tråd for dette. Så over til spørsmålet mitt: Hvordan kan jeg øke DPS'en? Jeg har lest mye om hvordan prioriteringslisten min skal være, hvordan jeg skal bruke talent points, etc. Kanskje jeg har lest meg blind, men hva gjør jeg galt? Jeg klarer ikke finne noe men noe må det jo være. Selv har jeg tenkt at jeg ikke kan få bedre DPS, men spillere jeg havner med i dungeons sier jeg burde ha høyere DPS så da vil jeg gjerne avklare hvorvidt jeg har så høyt jeg kan få eller om jeg kan forbedre min DPS. Jeg har ikke startet å raide enda (venter til jeg har avklart statusen på DPS'en min), så når jeg gjør random dungeons varierer det jo når det gjelder DPS, men jeg ligger et sted mellom ca 2K - 2,8K. Når jeg står, alene, og skyter på Heroic Training Dummy i IF ligger jeg et sted mellom 2,9K til 3,1K. Skal jeg over 3K må jeg virkelig konsentrere meg og time det "perfekt". Under dungeons vil DPS bli påvirket av at jeg må bruke viper når jeg har lav mana da det sjeldent er MB. Når jeg skyter på dummy bruker jeg bare dragonhawk, starter med full mana og stopper når jeg er tom. DPS'en er basert på hva recount viser. Prioriteringslisten: - KS>BA>ES>Aimed>Serpent>Steady - Jeg bruker Volley når det er mulig - Under LnL: ES>Aimed>ES>SrS/Steady>ES Link til char Link til build Er det noe jeg har glemt er det selvsagt bare å si ifra. All hjelp taes imot med stor takknemmelighet. BTW! Leste igjen på forums, ingen har nevnt specc! Det er jo på tryne no offence, ikke rart du ikke gjør høyere dps! Specc n talent tree 1. Du har speccet i IMP AotH = Haste ikke noe du trenge i det heletatt me mindre du klarer å press GCD ned til 1.5 men da snakker vi mye haste. 1.5Sec Steady shoot e MAX noe du treffer med hero eller BL som oftes. 2. Rapid killing er ikke noe du bruker i verken 10man eller 25man boss encounters så forstår ikke hvorfor du bruker points på dette, forstå det er kjekkt med RF ja såklart men overall dps n dmg loss er alt for høy. 3. Du mangler GotT noe så gjør at pettet ditt ikke får focus nok å med det ikke klarer å utføre "special" attacks å ender opp med "bite", pet trenger focus for DPS Surv = 80% hunter 20% pet (ish). 4. Du mangler også points i "Resoursfulness" dette igjen gir en nerf til BA noe som en Surv hunter kombinere som en debuff/dot dmg, på lik linke med SRS eventuelt traps, med andre ord ikke bra. 5. Hunting Party, er ikke mye AGI å replen procer på hver 2nd skudd som er ca 2sec å varer i 15sec:D tror ikke du mister replen når du er i combat, tror du har tatt det for AGI, og har du det tjente du kansje 20AGI = 1 Pure AGI gem, ikke verd imo. Glyphs: Serpent Sting = MORE DOTS! Explosive shoot = MORE DMG! Kill shoot = MORE DMG! Steady shoot hjelper deg lite me mindre du er MM da slepper du å refreshe SRS heleveien. Tenk refresh = 1 loss GCD = DPS = DMG Specc pet også det er viktig, linker med Arm Profilen min så du kan se, bare se på pets så ser du hvordan wolf skal specces, samme gjelder glyphs, gems, enchant. Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Trezinez Macros: Hunter trenger kun 1 macro tbh... 1. CDS 2. MD => target 1. DPS /cast Call of the wild /cast Rapid Fire 2. MD /target (navn på tank) /cast MD Spørsmål... /w Ingame eller her så andre kan gi råd/ tips:D Trez Endret 7. april 2010 av Trezinez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå