henrikrox Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Skal selge en av pcene mine, så bare lister opp kompomentene Kabinett: Antec Nine Hundred Two Midi Tower Sort Hovedkort: Gigabyte GA-790FXTA-UD5 (Med nye USB 3.0/Sata 6gb) CPU: AMD Phenom II X4 965 Black Edition 3,4Ghz SSD: Intel X25-M SSD 80GB (Systemdisk) HDD: WD Caviar® Black 750GB, 3,5", SATA Minne: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL9 CPU kjøler: Zalman CNPS9900A LED CPU Kjøler PSU: Corsair HX 750W PSU GPU: ASUS RADEON HD5850 1GB GDDR5 Multikortleser: SANDISK IMAGEMATE MULTI KORTLESER USB 2.0 DVD Brenner/leser: Samsung SH-S223B - DVD±RW Kabinettvifter: Zalman ZM F3 - Blue Led (har 2stk) Kabinettvifter: Zalman ZM F3 - Blue Led (har 2stk) Kabling: UV reaktive grønne kabler Lys: 2 UV lys - 2 blå katoder Skjerm: BenQ 27" LCD M2700HD Høyttalere: Logitech X-210 Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det burde være en smal sak å finne riktig pris her. Siden vel alle (?) komponentene fortsatt er til salgs i nettbutikker rundt omkring, bruker du prisguiden til å finne rimeligste pris på hver del - adderer - og trekker ifra 20-40%, litt avhengig av slitasje o.l. Røff hoderegning sier meg ca. 7500 kr for kun maskinen; høytalerene og skjermen har jeg ikke pris på i hodet. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 glemte å si at pcen er 2 uker gammel, vet ikke om det har noe å si på prisen Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) glemte å si at pcen er 2 uker gammel, vet ikke om det har noe å si på prisen Det er jo ikke negativt akkurat Men hvorfor ikke bruke angrerett da? Er vel 30 dagers åpent kjøp på elektronikk. Har du kvitteringer? EDIT: Dessverre er det da slik at komponentene går rett i brukt-kategorien bare du åpner pakken. Derfor vil du minimum kunne trekke fra 20% på nypris. Dette forutsetter selvsagt at du har kvitteringer og at komponentene er strøkne. Endret 16. mars 2010 av E-asy1985 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Takk for det, er vel 14 dagers returett tror jeg, og den gikk ut i går. Så har ikke så mye valg. Får bare ta ny pris på alle varene, minus 20% eller noe sånt da takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå