Xanman Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Btw, Campbell burde kanskje fått rødt mot Hull da (selv om det var offside), så er kanskje litt flaks som har slått ut på Verm i dag. Burde kanskje vært rødt da, og ingenting i dag. Nope. Ballen var faktisk MELLOM Sol og Hull-spilleren, så det var ikke en målsjanse. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En fra gunners.no som gravde frem dette: Player Sent Off Under Law 12 (4) and (5) - Denying a goal or obvious goal scoring opportunitywill be suspended for 1 match, fined £20 and be subject to 2 penalty points Hentet fra thefa.com http://thefa.com/TheFA/Disciplinary/NewsAn.../CFANew0910.pdf Det lover jo bra, men man vet aldri hva FA kan finne på å gjøre. Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Er det sant at han får £20 i bot? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det er det som står på thefa.com. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hva betyr "be subject to 2 penalty points"? Håper for all del at Verminator ikke går glipp mer enn 1 kamp, for Campbell og Silvestre mot Spurs kan bli katastrofalt. Men herlig med seier til tross for det røde kortet. Song var massiv, as was Clichy. Gleder meg enormt mye å se han i denne formen. Men snx, stikker på et forspill nå. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Guuud så herlig denne seiren var! Fitte dommer, brenn i helvete. They will not force us, They will stop degrading us, They will not control us, And we will be victorious! Offtopic. Var vors jeg menter, dere er vel ikke så gal at jeg priotere kvinnfolk før kamp?! Nå er det nach faktisk Så jeg stikker, selv om dere atnagligvis ikke er her UP THE ARSE! http://www.youtube.com/watch?v=w8KQmps-Sog Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) nvm Endret 21. mars 2010 av Smågal Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Seff.. 100% fortjent også. Btw, Campbell burde kanskje fått rødt mot Hull da (selv om det var offside), så er kanskje litt flaks som har slått ut på Verm i dag. Burde kanskje vært rødt da, og ingenting i dag. Og.. Almunia var ikke akkurat på linjen når han reddet straffen i dag. Merkelig at linjedommeren kan se at det der er straffe, men ikke klare å se at Almunia "jukser" der. Tydelig at du har sett/hørt på ESPN-søppelet. Søppel-TV. Søppel. Seriøst, at Almunia tar eit steg fram før straffa hadde dei ikkje hengt seg opp i med NOKON andre lag enn Arsenal. At Campbell skulle hatt raudt - som dei også argumenterte for - ....tull! For det første skulle han ikkje hatt noko som helst, det var offisde. For det andre hadde Vennegoor of Hesselink på ingen måte ballen under kontroll, og hadde sannsynlegvis ikkje fått noko ut av 'sjansen' sin. Raudt/straffe i dag? Latterleg. At Arsenal i det heile tatt har klart å vinne dei to siste på tross av dommarane er veldig imponerande. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Fra sky sports "round up": Cesc Fabregas fired 10-man Arsenal to the top of the Premier League as they showed great resilience to overcome West Ham at Emirates Stadium. Veldig dumt skrevet. Det var Denilson som scorte det første målet, og det var Almunia som reddet straffen. Men nei, la oss bare nevne Cesc slik at alle tror at det er bare pga ham at vi er i en god posisjon. Denilson hadde den livsviktige assisten borte mot Hull forrige uke, og nå har han scoret første målet på hjemmebanen. Fantastisk innsats i en periode der vi virkelig trenger å vinne hver kamp. I tillegg jobber han mye bedre defensivt enn det Nasri eller Rosicky kan, og her spiller vi altså ikke i den spanske ligaen der det går an å spille både med Xavi og Iniesta. At han har mye å lære finnes det ingen tvil om, men han har vært en viktig spiller i flere kamp denne sesongen. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg er enig med at det var vell så mange andre Arsenalspillere som gjorde jobben igår. Det er bare når de kommer med sånne utsagn at er det normalt å nevne kapteinen som førte laget til seier. Det er nok derfor Cesc blir nevnt oftere en andre spillere. Angående Denilson. Han var flink som satte inn målet kaldt nede i hjørnet. Han jobber greit defensivt, men er alt for slurvete og velger ofte dårlige løsninger. Han er ikke som Cesc, som har en utrolig evne til å legge drømmepasningen. Han er ikke som Diaby, som er sterk og river av seg en mann etter han har fått ballen og åpner opp helt nye rom. Han er ikke som Song, som er helt fantastisk til å vinne ballen og posisjonere seg riktig. Ser du hvor jeg vil? I tillegg til at han ikke er bedre en de andre på noen områder, så har han heller ingen gode egne kvaliteter. For min del kan han til nød være reserve, men jeg griner aldeles ikke om han blir borte til sommeren. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Det er bare når de kommer med sånne utsagn at er det normalt å nevne kapteinen som førte laget til seier. Rooney, Drogba, Torres? Jeg skjønner godt poenget ditt og f.eks da vi vinner 4-0, der mange spillere scorer osv, da går det helt fint med å nevne bare kapteinen. Men Almunia sin redning var det viktigste som skjedde i går. Det er absolutt ikke meningen at du skal tro at jeg mangler respekt for meningen din ang Denilson, det er bare at jeg har blitt lei av å forsvare ham hele tiden. her ligger et innlegg der jeg sammennfattet alt som er unik om Denilson. Endret 21. mars 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 http://redlondon.wordpress.com/2010/03/20/thomas-vermaelens-suspension/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det var jo noe alle visste fra før av trodde jeg... Viktigste i går må jo være Song da dumme bror. Evt. Clichy. Men Tom, det er uansett utrolig at linjedommerne ikke klarer å se sånne ting som keeperen holder på med nowadays. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 ok da, det var det viktigste øyeblikket i kampen. Det som er virkelig dumt er det du skrev tidligere om at det går greit at Vermie fikk rødt kort etter en feil beslutning fordi Campbell "heldigvis" ikke fikk rødt kort etter en annen feil beslutning. Wheres the logic? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=WJALUwuh-A0&feature=player_embedded Eboue etter kampen i går. Når han ikkje ligg på bakken og grin etter eit frispark som aldri var kan eg ikkje anna enn å elske fyren. Han var veldig god igjen i går. Forresten så må eit av dei viktigaste augneblinka i gårsdagens kamp vere då Diaby kom inn. Diaby stabiliserte laget vårt, og spelte ein heilt fantastisk kamp. Måten han vendar bort spelarar på på førstetouchen er på grensa til umogleg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Helt enig, Diaby var helt sinnsyk i går. Det virker jo helt umulig å ta ballen i fra ham! Diaby - Song - Cesc må vel være PLs beste midtbane nå? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Helt enig, Diaby var helt sinnsyk i går. Det virker jo helt umulig å ta ballen i fra ham! Diaby - Song - Cesc må vel være PLs beste midtbane nå? Det er det jeg mener også. Det er hvert fall ikke langt ifra. De er veldig forskjellige fra hverandre, men du og de utfyller hverandre! Kan fortsatt ikke skjønne hvorfor Denilson ble valgt foran Diaby. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Helt enig, Diaby var helt sinnsyk i går. Det virker jo helt umulig å ta ballen i fra ham! Diaby - Song - Cesc må vel være PLs beste midtbane nå? Det må være sant. Fy søren så heldige MU er. Endret 21. mars 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå