Kleivis Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Violent conduct er 3 kamper, men dette er en proffesional foul som er 1 kamp. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Arshavin må jaggu meg våkne! Føler han vimser rundt og ikke er klar til noe som helst jeg. Nå må visse personer skjerpe seg!! Faan altså. Inn med Rosicky! Han jobber godt og er god teknisk. Holde ballen i laget er viktig nå. Endret 20. mars 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Violent conduct er 3 kamper, men dette er en proffesional foul som er 1 kamp. Akkurat. Rosicky hadde vært et smart bytte ja, så håper Wenger ikke gjør det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Alt-Ctrl: Vær så vennlig å se situasjonen på nytt. Det var aldri livet en felling. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det som er morsomt med det hele er jo at Vermaleen kanskje prøver å ta han ned men klarer det faktisk ikke. To-tre sekunder senere faller Franco nesten på egenhånd. Overspilling, hvis ikke filming. Fy faen så utrolig mye lettere West Ham spillerne klarer å ta soloraid inn i feltet deres uten Song som DM der. Allikevel klarer Song å utføre den taklingen, fy faen. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Nå må Wenger stramme slipset sitt her!! Nå begynner dette å faktisk bli kritisk!! Vi kan ikke leke med Denilson på banen da!! Få nå for guds skyld inn Diaby i den defensive rollen ASAP. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Denilson prøvde å leke Song der og ta den ned på brystet og mister ballen med en gang, hehehe. Vil si at Wenger tok et ganske dumt bytte der, herlig. Blir nok mye WH-press nå siden dere ikke har spiss en gang. Blir ikke så mange direkte valg for dere nå. Endret 20. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Helvete Song, hahahaha. Latterlig. Og det var CARLTON COLE for faen... Songyyy. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 ALEX SONG ER FAEN SÅ HERLIG. FOR EN MANN!! Jeg og tc inviterer alle til å bli med på hypetoget hans. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Var litt tilfeldig at det faktisk var Denilson som scoret, men jeg holder fortsatt på at jeg synes han ikke er god nok for laget. Diaby må bare bli litt varm først. Walcott skal heller ikke innpå idag. Han er for dårlig defensivt. Rosicky for denilson nå. Så Diaby ned i DM. Ser ut som Diaby ikke stoler helt på Denilson heller. Han går ofte ned i DM for å hjelpe. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Er det meg eller har hver PL-kamp i det siste vært en jævla neglebiter? Takler ikke dette jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Dette er gøy. Håper Denilson blir på banen ja. Song er bare for god right about now. Vinner hodedueller mot C. Cole og alt. Endret 20. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Er det meg eller har hver PL-kamp i det siste vært en jævla neglebiter? Takler ikke dette jeg. Nei, dette er helt tullete. De holder oss på pinebenken til de grader. Arshavin må være mer frempå. COME ON.. Blir helt gal av dette jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Må også nevne at Clichy har vært ganske fantastisk i dag. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Må også nevne at Clichy har vært ganske fantastisk i dag. Du fortsetter å tale sannheter. Song og Clichy har vært banens to store spillere. Alex Song må være en av ligaens aller mest undervurderte spillere. Han er hyllet blant gooners ja, men jeg har inntrykk av at majoriteten av andre fans ikke snakker mye om han. Han har prestert på et skyhøyt nivå hele sesongen, det er virkelig utrolig hvor god den mannen har vært. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Der er vi litt heldige! Nå må han TA UT DENILSON. Hehe.. veit det ikke kommer til å skje. Da han er DM, mens vi ikke har igjen noen med bedre defensive kalibre på benken. Kanskje Sagna kommer utpå. Men jeg stemmer fortsatt på Rosicky ut for Denilson. Angrep er beste forsvar. Bruk tid i angrep. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Enig enig enig. @ Hegland. Endret 20. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 For et latterlig utnyttet fripark. Herresatan vi er oppe 1-0 med 10 spillere! Faen så forbanna jeg blir på denne arrogansen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ja, latterlig. Skyt og prøv å komme til 2-0 , frisparket er en fin sjanse å få mål. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Stakk innom en tur for å si dette. Dommer = retard. Song's gonna rip Messi and Xavi apart! Nå har jeg et forspill å komme tilbake til, hadet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå