Gå til innhold

PL: 20.03.10 v West Ham United, Emirates Stadium

Big Tone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del så det ikke ut som straffe engang. Så ut som han prøvde å ta tak i han, men bommer. Burde ikke være en dritt. Altfor billig. Dommeren var jo på midtbana. Kan ikke storme til å dra fram det røde da?

Linjedommeren ga straffen. Og da tenker dommeren automatisk at det er rødt kort.

Går det ikke an å klage på dommeravgjørelsen så Vermaelen slipper utestengning?

Det der er ikke rødt altså.

Jo det går an, og Terry klarte å komme seg unna med en for et par sesonger siden husker jeg. Men det var Terry, og Chelsea. Så tror ikke det kommer til å hjelpe mtp. at FA er korrupt.

Lenke til kommentar

Er så jævlig om vi skal få uavgjort eller tape idag på en dommeravgjørelse. Ute av tittelracet på grunn av noe slikt tull. Det er så jævlig standard. Håper vi holder imot med 10 mann. Heldigvis reddet Almunia straffen. Det var viktig.

Lenke til kommentar

Når jeg ser på reprisene så kan jeg ikke tenke meg at Vermaelen kan ha noe særlig kraft til å dytte motspilleren over ende. det kan selvfølgelig ha vært noe dytt, men ikke så kraftig at motspilleren flyr rett i bakken :nei:

PS: får satse på at Almunia fortsetter å spille like bra resten av kampen så vi kan dra i land 3p

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

Med Gallas skadet er dette DØDEN for oss. Dette kan fucke tittelsjansene våre og det er latterlig at det kommer av en helt vanvittig dommeravgjørelse. Jeg koker helt jævlig akkurat nå.

Du vet det kan være at det bare er en kamp sant? For Verm altså. Altså, det er sannsynlig at det bare blir en kamp.

Er FA litt greie så kan det jo være 0 også. Er forskjellig om du tenker bare på dagens kamp da, men jeg tror dere greier å grinde ut et resultat her.

Lenke til kommentar

Kortet er klart, skjønner ikke hva dere prater om. Vermaelen feller en som har en klar målsjanse. Linjedommeren vinker for ulovlig felling og da har strengt tatt ikke dommeren annet valg enn å dømme straffe og rødt kort når han er så langt unna.

Riktig dømt var det uansett.

Lenke til kommentar

Med Gallas skadet er dette DØDEN for oss. Dette kan fucke tittelsjansene våre og det er latterlig at det kommer av en helt vanvittig dommeravgjørelse. Jeg koker helt jævlig akkurat nå.

Du vet det kan være at det bare er en kamp sant? For Verm altså. Altså, det er sannsynlig at det bare blir en kamp.

Er FA litt greie så kan det jo være 0 også. Er forskjellig om du tenker bare på dagens kamp da, men jeg tror dere greier å grinde ut et resultat her.

Er ikke direkte rødt 3 kamper?

Lenke til kommentar

Kortet er klart, skjønner ikke hva dere prater om. Vermaelen feller en som har en klar målsjanse. Linjedommeren vinker for ulovlig felling og da har strengt tatt ikke dommeren annet valg enn å dømme straffe og rødt kort når han er så langt unna.

Han er forsåvidt siste mann, så kortet er greit. Straffe var det IKKE. Det er alt for billig. Fotball er sist jeg sjekket kontaktsport, og den kontakten de hadde var ikke nok til et frispark midt på banen engang. Tullete avgjørelse.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Ikke alltid nei. I denne situasjonen er det faktisk en kamp. Må være stygg eller farlig takling for at det skal være 3 kamper egentlig. De kan jo si at det var "destruktivt" spill men jeg tviler på det. Å ta ned siste mann på en "grei" måte er vanligvis 1 kamp.

Song i forsvar ser det ut som ja.

Han er forsåvidt siste mann, så kortet er greit. Straffe var det IKKE. Det er alt for billig. Fotball er sist jeg sjekket kontaktsport, og den kontakten de hadde var ikke nok til et frispark midt på banen engang. Tullete avgjørelse.

Dette er ganske sant, var jo mer filming enn straffe faktisk.

Lenke til kommentar

Direkte rødt er tre kamper ja.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at dommeren gjør alt riktig, det er ihvertfall sikkert.

Direkte rødt er tre kamper ja.

Nope, kan være en kamp. Er ganske jævlig sikker på at dette er et slikt tilfelle, så vi får bare vente og se.

Lenke til kommentar

Ikke alltid nei. I denne situasjonen er det faktisk en kamp. Må være stygg eller farlig takling for at det skal være 3 kamper egentlig. De kan jo si at det var "destruktivt" spill men jeg tviler på det. Å ta ned siste mann på en "grei" måte er vanligvis 1 kamp.

Song i forsvar ser det ut som ja.

Dette er ganske sant, var jo mer filming enn straffe faktisk.

Dette er riktig, professional foul, som dette går under, er 1 kamp. Men du vet aldri med FA.

Og til dere som forsvarer straffe, det var ikke i nærheten kontakt nok, vær så snill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...