Smågal Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) 18.03.10 Liverpool - Lille Kampstart: 21.05 (GMT +1) TV2Sport/TV4Sport/ TV3Puls/Five Dommer: Nicola Rizzoli Liverpool tar imot Lille i returoppgjøret i 1/8-finalen av UEFA Europa League. Liverpool tapte første kamp på bortebane 1-0, til tross for tap skal det være et greit nok utgangspunkt til å ta seg videre i turneringen. Liverpool spilte kamp mandag og har allerede kamp igjen søndag mot erkerivalen Manchester United, og Rafa øyner derfor kanskje muligheten til å bruke noen av spillerene som var henviste til benken mot Portsmouth. Da tenker vi i første rekke på Lucas, Kuyt og Benayoun. Mulig lagoppstilling Liverpool: Reina Johnson-Carragher-Agger-Insua Mascherano-Lucas Kuyt-Gerrard-Benayoun Torres Endret 17. mars 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Da meldes det dessverre at Aquilani er tvilsom til kampen, skippet trening i dag pga mageonde. Får bare håpe det er noe som går over til kvelden, vil helst at han spiller nå som han er litt i flyten og greier. Endret 17. mars 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Lett match. Hjemmebane og greier. Mitt tips: 3-0 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Jøss, mange som gleder seg til kamp eller? Får ikke sett den siden jeg skal spille treningskamp selv. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Jeg gleder meg veldig, håper vi får se et offansivt lag som mot Portsmouth. Da var det iallefall kjekt å se på, men tror Rafa faller tilbake på gamle synder, Uansett tipper jeg seier i vårt favør. 3-1 Endret 18. mars 2010 av freadrik Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Håper virkelig at Aquilani blir kvitt mageproblemene og er klar til å spille etter en veldig lovende oppvisning mot Portsmouth. Personlig håper jeg på samme lag som på mandag, med Kuyt inn for Maxi som er cup-tied. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Denne kampen bør vi ha i boks, spille like bra som dem gjorde på mandag så skal ikke dette være noe problem i det hele tatt. Men som dere sier så må Aqulani bli klar for han hadde en meget sentral rolle på mandag til at alt gikk som det gikk. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Noen som vet om denne også går på TV2 Sumo? EDIT: Ja det gjør den, heldigvis. Endret 18. mars 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Noen som vet om denne også går på TV2 Sumo? EDIT: Ja det gjør den, heldigvis. Er det mulig å bare betale for kampen? eller må eg kjøpe for ein heil måned? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Om det er sånn at den går på TV 2 sumo, går du på butikken og kjøper deg en big one. Da får du med 24 timer gratis sumo . Da får du en god pizza pluss kamp. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Liverpool: Reina; Johnson, Carragher, Agger, Insua; Mascherano, Lucas; Kuyt, Gerrard, Babel; Torres. Synd at ikke Aquilani rakk kampen, ellers forventet lag. Endret 18. mars 2010 av Termo Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Leit at vi kun har Benayoun som verkeleg kan komme inn frå benken og endre kampbildet. Ellers grei oppstilling. Håpar Kuyt har tatt seg sjølv i nakken sidan sist, og at Agger viser kva han er god for offensivt, for det har eg venta lenge på å sjå skikkeleg igjen. Kaffi i koppen og Shankly #50-trøya på. Vi går vidare i kveld, folkens. YNWA. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Vi går vidare i kveld, folkens. YNWA. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Deilig! Kamerat kjøpte big one hinn dagen så nå får jeg sett Liverpool kamp på TV2 Sumo ;D Straffe btw Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Der kom det første målet. Lett match, akkurat slik jeg forventet. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Billig straffe thou. Lucas søøker! Deilig med Aalsaker som kommentator! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Deilig med Aalsaker som kommentator! Oh the irony... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 yey, bra gjort lucas! liker når han går offansivt ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå