Narsissisten Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Som sagt har jeg 6000 å bruke, men dette kan godt strekkes litt om det sees nødvendig. Min lillebror trenger en ny bærbar pc og jeg finner ikke så mye på datatester osv. Jeg håpet noen kanskje hadde litt peiling og kunne komme med noen forslag selv! Alt han skal gjøre på den er spille, når skolen kommer får han utlevert en studentpc. Takk så mye på forhånd! Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Vi har sett litt på Toshiba l500 og l505 og en dell inspire, men finner ikke ut så mye. Dell pcn koster 8000 men kommer på tilbud, og de to andre ca 5800. L500 er tydeligvis ikke så bra på ytelse, men så er jeg ingen ekspert. Noen innslag? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er bare en pc som er aktuell til den prisen men den er til gjengjeld ekstremt mye for pengene og drar tilogmed Bad Company 2 helt greit på medium innstillinger. Packard Bell EasyNote TJ75-724 Du kan få en Asus med nesten identisk spec men da må du ut med 2000kr ekstra.(X77JA) Du kan lese om erfaringer med Packarden HER. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå